Arrow

8.1 / 10
42 min
Superhelden
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Juni 2014 TV Finales: een overzicht

Het einde is nabij! Heel veel Amerikaanse series die in Nederland op de televisie zijn, gaan in de maand juni met vakantie. Terecht ook, het was weer een dramatisch seizoen. De Lannisters hebben een time-out nodig om te praten over hun gevoelens, Oliver Queen moet ook eens naar de WC en Hank Moody is wellicht eindelijk klaar met vrouwen. Hoe dan ook, de allerlaatste afleveringen van het TV seizoen staan op jou te wachten en daarom heeft MijnSerie dit handige overzicht van alle ontploffingen, ontknopingen en ontwenningsverschijnselen. Met serie, uitzenddatum met tijd en Nederlandse tv-zenders!

Nederlandse Series:
Divorce: Seizoen 2 (1 juni, RTL4, 21.00 uur)

Amerikaanse series in Nederland:
Arrow: Seizoen 2 (1 juni, Veronica, 20.30 uur)
Californication: Seizoen 7, serie finale (1 juni, Comedy Central, 22.05 uur)
Criminal Minds: Seizoen 9 (11 juni, Veronica, 20.35 uur)
Da Vinci's Demons: Seizoen 2 (2 juni, FOX, 01.30 uur)
Dokter Hart (Hart of Dixie): Seizoen 2 (4 juni, Net 5, 21.30 uur)
Game of Thrones: Seizoen 4 (15 juni, HBO, 20.30 uur)
Glee: Seizoen 3 (5 juli, RTL8, 17.05 uur)
Hannibal: Seizoen 1 (5 juni, RTL5, 22.00 uur)
House of Lies: Seizoen 3 (9 juni, HBO, 22.30 uur)
Intelligence: Seizoen 1 (30 juni, 13th Street, 21.00 uur)
Once Upon A Time: Seizoen 3 (3 juni, Film1, 21.15 uur)
Revenge: Seizoen 3 (3 juni, Film1, 20.30 uur)
Silicon Valley: Seizoen 1 (9 juni, HBO, 21.30 uur)
Sons of Anarchy: Seizoen 3 (22 april, RTL7, 01.08 uur)
Spartacus: War of the Damned (6 juni, RTL7, 22.00 uur)
Suits: Seizoen 1 (30 juni, RTL4 21.25 uur)
The Crazy Ones: Seizoen 1 (15 juni, Comedy Central, 21.40 uur)
The Following: Seizoen 2 (4 juni, Veronica, 23.20 uur)
The Good Guys: Seizoen 1 (17 juni, RTL5, 00.55 uur)
The Mindy Project: Seizoen 2 (23 juni, FOXLife, 22.00 uur)
Veep: Seizoen 3 (9 juni, HBO, 22.00 uur)

Amerikaanse Series:
The 100: Seizoen 1 (11 juni)
Vorige aflevering
Fadeout
08x10
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (10)

avatar_Leonietje
31 mei 2014 10:21 -
Is Net 5 niet al een paar weken gestopt met het uitzenden van grey's?
Reageer
John Doe
Ronald (gast)
31 mei 2014 10:29 -
De laatste aflevering van seizoen 1 van Hannibal wordt komende donderdag 5 juni uitgezonden. RTL5 heeft de afgelopen 2 weken dubbele afleveringen uitgezonden zodat de serie is afgelopen voordat het WK begint. Volgens mij eindigen de meeste series voor de start van het WK.
Reageer
avatar_anonymous
31 mei 2014 12:31 -
@Ronald, dank!
@Leonietje, klopt, verouderde informatie. Net 5 gaat in het najaar weer verder met seizoen 10.
Reageer
avatar_wichitavrijkom
31 mei 2014 18:45 -
Morgen is een dubbele seizoensfinale van Arrow op Veronica dus die eindigt al op 1 juni in plaats van 8 juni... ;-)
Reageer
avatar_Helgoned
01 jun 2014 00:36 -
Klopt. De televisiekanalen hebben hun informatie niet aangepast. RTL 7 heeft Falling Skies seizoen 1 al beëindigd op 16 mei jl.
Reageer
John Doe
Ronald (gast)
01 jun 2014 10:59 -
Waarom wordt in het bovenstaand overzicht wel de seizoensfinales van series op HBO vermeld maar niet van series die Film1 vertoont? Op 3 juni wordt de seizoensfinale van seizoen 3 van Once Upon A Time & Revenge uitgezonden op Film1.
Reageer
avatar_anonymous
01 jun 2014 12:08 -
Dank voor de extra informatie! Is allen toegevoegd.
Reageer
avatar_Helgoned
01 jun 2014 15:00 -
Mooi... nog een aanvulling Californication is de seizoensfinale pas later. Zondag 1 juni is aflevering 7 " Smile" aan de beurt. In dit tempo is de slotaflevering 12 "Grace" pas op 6 juli 2014.
Reageer
John Doe
MSO (gast)
05 jun 2014 23:05 -
Voor degene die Arrow programmeren en dus de 2de en laatste aflvering gemist hebben 1 juni, Veronica herhaalt de laatste aflevering straks, 00.35
Reageer
John Doe
Nicole (gast)
04 jul 2014 04:01 -
Belangrijker nog: wanneer beginnen ze weer? Hannibal seizoen 2? Wordt dat ook hier weer uitgezonden? En zo ja, per wanneer? En Suits?
Reageer