From (2022) is een Amerikaanse horrorserie van de zender MGM+ (voorheen EPIX). De serie ging in première op 20 februari 2022.
Ontrafel in From (2022) het mysterie van een nachtmerrieachtige stad in Midden-Amerika waar iedereen die binnenkomt in de val loopt. Terwijl de onwillige bewoners vechten om een normaal gevoel te behouden en een uitweg zoeken, moeten ze ook de bedreigingen van het omringende bos zien te overleven, inclusief de angstaanjagende wezens die tevoorschijn komen als de zon ondergaat.
Ontzettend spannend. Een soort combinatie van Lost en Under the Dom, maar dan echt een stuk beter dankzij duidelijke horror lijn en vrij logische opbouw.
Een hele mooie vergelijking met Lost en Under The Dome. Het is hetzelfde soort mysterie en dat vind ik heerlijk! Uiteraard moeten er later wel antwoorden komen..
Erg spannende en mysterieuze serie. Nog steeds weten we niet wat die rare (en gevaarlijke) wezens zijn die alleen 's nachts tevoorschijn komen en wat dat stadje is waar je niet meer uit weg kunt als je er eenmaal in bent gekomen. Ze moeten er wel voor waken dat het niet te veel (familie)drama wordt zoals met veel series gebeurt tegenwoordig.
Maar vooralsnog een interessante serie met veel mysterie waar nog veel vragen beantwoord moeten worden. Ik kijk dus uit naar het derde seizoen!
Ontzettend genoten van deze serie! Voor mij is een verhaallijn altijd belangrijk en dat ontbrak er in deze serie zeker niet aan. Verder lekker mysterieus, spannend en soms even lekker schrik momentje. Kan niet wachten op seizoen 3!
Spannend, maar ze mogen nu onderhand weleens met wat antwoorden gaan komen ipv steeds meer mysterie toevoegen en vragen oproepen. Het begint ook erg onduidelijk te worden wat nou de 'spelregels' zijn vanaf seizoen 4. Begint zo meer en meer op Lost te lijken dat helemaal ontspoord raakte en meer vragen opriep dan het beantwoordde.
Sterke eerste aflevering seizoen 1. Vooral mysterie en gelukkig niet alleen over zombies (zo jaren 80). Leuke variant van het introductieliedje van het origineel van Doris Day, past bij dit soort soort serie.
Heerlijke serie met leuke elementen. Helaas alleen te zien bij Mgm+ of via de onofficiële opties. Nu gaat netflix ook nog seizoen 1 weghalen...
Deze gekke gedachtes komen trouwens ook voor in lost
Kan iemand mij informatie geven waar ik deze serie vandaan kan halen?
Lijkt mij na het plot en de reacties gelezen te hebben, een spannende serie. Op de link naar "koop serie" heb ik niets gevonden.
BEDANKT voor jouw link.
Jammer genoeg is mijn Engels niet zo goed dat ik graag zonder ondertiteling kijk. Ik zag trouwens ook Netflix via die link passeren, wel in andere Europese landen dus misschien gaat deze dat ook in ons land uitzenden.
O serieus, dan ga ik het toch maar eens proberen. Lost was geweldig. Kan ook komen dat je de vibe van Lost krijgt omdat Harold Perrineau meespeelt. ; )
Nu aan seizoen 4 bezig
Het hele verhaal schiet voor mij niet op
We weten nog steeds niets , de spelregels zijn ook niet meer hetzelfde
Ik kijk wel maar vindt ik het echt goed ?
Nou nee , eigenlijk niet
Voor mij is het nog steeds stuurloos !