Under the Dome is een Amerikaanse sciencefictionserie van de zender CBS. De serie ging in première op 24 juni 2013.
Under the Dome is gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Stephen King. Het verhaal gaat over een klein stadje in New England die op onverklaarbare wijze is afgesloten van de rest van de wereld door een enorme transparante koepel. Inwoners van de stad proberen te overleven in de verslechterde post-apocalyptische omstandigheden en zoeken naar antwoorden op de vraag wat deze barriere is, waar het vandaan kwam en hoe ze de kunnen laten verdwijnen.
denk dat de laatste aflevering misschien 1 van de beste was.
als zo de gehele serie was geweest dan had een s4 mogelijk geweest.
maar dit is helaas niet zo,
had graag willen weten hoe het nu zou aflopen maar zal de serie ook niet echt missen.
over een week ben ik het waarschijnlijk al weer vergeten.
Solis ik ben het met je eens het begint vervelend te worden ze acteren steeds slechter al dat sentimentele gedoe maak de serie niet spannend genoeg de verhaal lijn word hiermee teniet gedaan
In het begin was ik dol enthousiast, echter had ik al gauw in de gaten dat de serie een hele andere kant op ging dan het meesterlijk geschreven boek.
De gebeurtenissen in de serie raken soms kant noch wal en hebben op den duur niets meer met het boek te maken, het is een lachwekkend slap aftreksel van een goed geschreven verhaal van King.
Wow die eerste twee afleveringen van seizoen drie waren slecht zeg! Halverwege seizoen twee werd het al een stuk minder, maar dit sloeg echt alles... Met pijn en moeite af kunnen kijken.
Als de volgende afleveringen niet beter worden, dan haak ik af.
Nou, voor de script schrijvers is het ook niet makkelijk om hier op verder te schrijven na de hand wordt het ook gewoon beter omdat ze er verder op kunnen in gaan.
Het 1e seizoen was nog wel te doen en daar hadden ze het bij eten laten. Ben al snel in seizoen 2 gestopt met kijken, want het verhaal, wat al niet heel sterk was, ging echt nergens meer over.
Toch knap dat ze er nog een derde seizoen uit hebben weten persen.
Ik weet ook niet hoe ze dat hebben gedaan, maar toch hebben ze iets leuks van gemaakt. en ik vindt het nog steeds spannend. ;-) misschien weer een aanrader om te kijken?
Haha, ik heb gelachen om de 2e aflevering.. Zo slecht :P
Vooral dat stukje dat ze met ze allen het vuur proberen te doven met die emmers.. Als je goed kijkt zie je dat de meeste emmers niet eens half vol zijn.. LOL
Leuke serie, maar als die kids met zijn allen om die kleine koepel met dat ei en die vlinder staan dan heb ik het idee dat ik naar een aanstellerige kinderfilm zit te kijken , of naar Harry Potter of Percy Jackson. Dat vind ik niet zo geweldig.