8.5
anonymous geeft "The Originals - Seizoen 2" een 8.5.
Geschreven door anonymous op 18 juli 2016.
7
1

The Originals - Seizoen 2

De Originals, wie kent ze niet? Ze waren voor mij echt een toevoeging aan The Vampire Diares. Er kwam meer leven in de serie en eigenlijk wilde je ook steeds meer over de Originals weten. Bijvoorbeeld; waarom zijn ze zo vijandelijk tegen elkaar, het is toch één grote familie? Ik was daarom erg enthousiast toen de Originals een eigen serie kregen. Dankzij The Vampire Diaries hebben we er dus weer een verslavende serie bij. Gelukkig zijn we alweer bij seizoen twee en dat seizoen belooft heel wat.

(Let op: spoilers!)
Rebekah Mikaelson (Claire Holt, H2O Just add Water) vlucht samen met de kleine Hope Mikaelson zodat het lijkt alsof Hope is overleden, want Esther Mikaelson (Alice Evans, 102 Dalmatians) zou er echt alles aan doen om haar alsnog te vermoorden. Voor de ouders van Hope, Klaus Mikaelson (Joseph Morgan, Ben Hur) en Hayley Marshall (Phoebe Tonkin, H2O Just add Water) is het moeilijk om hun dochter los te laten, om er voor te zorgen dat ze echt veilig is.

Dat blijkt nog erg lastig want Esther komt terug samen met Kol Mikaelson (Daniel Sharman, Teenwolf) en Finn Mikaelson (Casper Zafe). Esther wil dat Klaus, Rebekah en Elijah Mikaelson (Daniel Gillies, Saving Hope) ervoor kiezen om sterfelijk te worden, maar die zijn daar niet zo heel erg blij mee. Ze willen daarom samen Esther en Finn uitschakelen. Maar dat gaat nog niet zo makkelijk, want die verspringen steeds van lichaam. Voor Klaus en Rebekah zijn dit spannende tijden. Kunnen ze Hope Mikaelson beschermen? Wie is nou eigenlijk hun grootste vijand?

[image-54324]
De schrijvers van The Originals weten steeds weer nieuwe verhaallijnen te bedenken en het blijft daardoor spannend. The Originals is echt een betere serie dan The Vampire Diaries. Langzaam maar zeker vind ik dat The Vampire Diaries achteruit gaat, terwijl The Originals juist voorbij vliegt. Dit seizoen vond ik zelfs beter dan seizoen één. Er zat veel spanning in en je zag Klaus ook van een hele andere kant. Dit deed mij echt wat, want een man met een klein meisje doet mij altijd al wat. Klaus ziet er dan ook een heel stuk zachter uit. Graag zou ik dit ook nog vaker in seizoen drie willen zien.
Volg The Originals
When the Saints Go Marching In
When the Saints Go Marching In