From (2022) is een Amerikaanse horrorserie van de zender MGM+ (voorheen EPIX). De serie ging in première op 20 februari 2022.
Ontrafel in From (2022) het mysterie van een nachtmerrieachtige stad in Midden-Amerika waar iedereen die binnenkomt in de val loopt. Terwijl de onwillige bewoners vechten om een normaal gevoel te behouden en een uitweg zoeken, moeten ze ook de bedreigingen van het omringende bos zien te overleven, inclusief de angstaanjagende wezens die tevoorschijn komen als de zon ondergaat.
Tot en met seizoen 3 een topserie. Seizoen 4 lijkt er echt aan vastgeplakt. Traag, onduidelijk, nieuwe gevaren en de oude zijn nergens meer te bekennen.
Ik kan niet wachten tot het 3e seizoen, wat een gave serie. Er zouden nog meer van dit soort series gemaakt moeten worden. En inderdaad lijkt het op Lost en Under the Dome, maar het heeft ook een beetje weg van Westworld en Haven.
Jaaa, weer eens een lekkere spannende serie. De serie doet me ook een beetje denken aan walking dead want de wezens van seizoen 1 lijken wel wat op zombies maar veel slimmer en gevaarlijker. Net met seizoen 2 begonnen en enge spinnen doen hun entree, heb je arachnofobie en hou je van horror "this is it". Ik hou niet zo van wormachtige beestjes onder je huid. Brrr ... En ik heb nog 8 episodes te gaan ... Spannend. Seizoen 3 is begonnen dus lekker door griezelen. Heerlijkkkk 😄. Tot nu toe een dikke 8.