Mooie serie met de nodige humor en spanning. Aziatische acteurs laten wederom zien dat ze goed zijn in het film- en seriewerk!
Van ons krijgt deze serie een fraaie 8!
Enorm groot kwaliteitsverschil tussen seizoen 1 en 2.
Seizoen 1 had actie en er gebeurde van alles maar seizoen 2 bestaat uit depressieve karakters en verder gebeurt er eigenlijk vrij weinig in de eerste 4 afleveringen.
Ik weet nog niet of ik verder ga kijken eerlijk gezegd.
Van ons krijgt deze serie een fraaie 8!