Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
Er zijn een aantal dingen in de serie die echt nergens op slaan. Jammer genoeg moeten ze deze weg volgen om het verhaal gelijk te laten lopen met de stripboeken. Ik ga me echter steeds meer storen aan bepaalde acteurs / actrices die de serie minder interessant maken om naar te kijken.
Ook word het wel eens tijd dat sommige verhaallijnen, onderandere Marcolm Merlin, worden afgesloten. Hij is nu al 3 seizoenen aanwezig. Het is tijd..
Op zich heb je gelijk.. Sommige momenten denk ik echt dat ze de Serie gaan verpesten! Want blijkbaar komt Slade Wilson terug! En dan denk ik waar wil je heen gaan dat irriteert...!
Na aflevering 19 gezien te hebben dacht ik dat het seizoen echt als een nachtkaars zou uitgaan, maar aflevering 20 zet die gedachte weer even opzij, toch geeft het een goed gevoel dat ze zich kunnen herpakken na een slechte aflevering.