Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
@NGroen, ik denk juist dat die "blonde" ninja die zus van Laurel is. Je weet niet of ze ook echt dood is. Die moeder dacht dat ze nog leefde en ik denk dat ze gelijk heeft...
De ontwikkelingen in S02E12 (ik zal geen spoilers noemen) zijn ontwikkelen waar ik al een tijdje op heb gewacht. Erg blij mee! Het blijft voor mij een super serie!
Ik denk dat je gelijk hebt. Die twee hebben wat, maar wat en welke kant het op gaat??? Maar wat vindt je Laurel?? Het lijkt wel alsof ze met de dag magerder wordt??
Na vier seizoenen heb ik besloten om er maar mee te stoppen. De serie begon best amusant, en werd met tijdens tweede seizoen beter en beter...
En daar bleef het bij. Seizoen drie was toch wel een grote tegenvaller. In seizoen vier leek het weer de goede kant op te gaan, maar het niveau van de eerste twee seizoenen werd gewoon niet meer gehaald.
Ik kan er niet meer van genieten. Ik vind het mijn tijd gewoon niet meer waard. Gelukkig zijn er genoeg andere series die ik mijn tijd nog wel waard vind. Mensen die er wel van kunnen genieten, blijf er ook tijdens het vijfde seizoen vooral van genieten.
Tevens wordt het nu ook een beetje geforceerd om te kijken naar The Flash en andere, omdat zij nu ook in het verhaallijn voorkomen. Ik begrijp je gelijk en ben het volledig met je eens. Ik blijf het wel kijken, maar het is gewoon niet zo leuk meer als het 1e seizoen was. Alles herhaald zich een beetje.
Jep. Ik moet wel zeggen dat Dahrk een interessantere villain was dan Ra's Al Guhl, maar ik vond seizoen vier toch grotendeels een voortzetting van het derde seizoen.
Wat de spinoffs betreft vind ik het ook wel een beetje teveel worden. The Flash vind ik nog wel leuk (op sommige punten zelfs beter dan Arrow), maar met Legends of Tomorrow en Supergirl had ik het na een paar afleveringen wel gezien. Nu supergirl naar The CW komt, krijgen we ongetwijfeld een vierdelige mega crossoverspecial.
Ik vind de serie boeiend. Het begin is even inkomen, maar naar mate de serie vordert begint ie toch leuk en spannend te worden. Ik kijk uit naar seizoen 2. Alleen past Laurel niet echt bij Oliver! maar meer bij Tommy.
Vreemd dat men niet de akteur van Smallville ( Oliver Green ) hebben benaderd ... maar goed ... serie is aardig ... als comicfan ... toch wel een paar irritaties ... maar goed ..dat had ik ook bij Smallville ... naarmate Seizoen verstrijkt hoe beter het wordt ... Seizoen 2 .. duidelijk stijgende lijn !