Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
Nol, ik vind het persoonlijk een slappe aftrek van de Batman-reeks. Het niveau van acteerwerk is niet bijster hoog terwijl het acteerwerk in de Batman-films subliem was.
Daarbij moet ik wel zeggen dat dit eigenlijk totaal mijn type serie niet is maar ik wilde het de voordeel van de twijfel geven want wellicht was er wel iets anders wat mij aantrok. Helaas is dit niet het geval.
Voor de mensen die de serie wel goed vinden, veel plezier.
Ik vind dit echt een geweldige serie .... smaken verschillen natuurlijk.
Een zeer goed verhaal met, liefde verraad, actie en veel meer.
Ik kan niet wachten op seizoen 2
Wow wat een terugkeer van een slecht seizoenseinde. Heb genoten van de eerste aflevering van seizoen 2!
Wel wat minpuntjes,, Summer Glau die nu de rol van die Isabel speelt. Ze is een erg leuke actrice maar ik heb het idee dat ze voor deze rol een beter iemand hadden kunnen vinden. Daarnaast vond ik die blonde heldin aan het eind ook geen succes, misschien komt het nog maar was toch een beetje jammer.
Verder heb ik op deze manier wel heel veel zin in de rest van de afleveringen!
Die blonde heldin kan wel leuk uitpakken als het felicity blijkt te zijn trouwens,, maar dat weten we nog niet natuurlijk. Want zij was op dat moment waarschijnlijk gewoon bij oliver
Excuses! Normaal ben ik er niet van om op zo'n plek spoilers neer te zetten. Had het even niet door toen ik het bericht plaatste! Keek of ik de reactie kon verwijderen maar is niet mogelijk geloof ik. Bedankt voor de opmerking! Zal er volgende keer beter aan denken!
Wat ik bedoelde over het seizoenseinde was dat ik de laatste paar minuten van die aflevering wat slecht vond, slechte special effects vooral en iets te dramatisch hier en daar. Daarnaast had ik meer zoiets van hoe willen ze hier nu mee terug komen... Maar mijn ongeluk is bewezen en ze hebben het fantastisch gedaan!
Daarbij moet ik wel zeggen dat dit eigenlijk totaal mijn type serie niet is maar ik wilde het de voordeel van de twijfel geven want wellicht was er wel iets anders wat mij aantrok. Helaas is dit niet het geval.
Voor de mensen die de serie wel goed vinden, veel plezier.