Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
Wauw, ik ben bij aflevering 19, maar wat een slechte aflevering zeg! Dit seizoen is wel echt een stap terug. Ik hoop dat de resterende afleveringen beter zijn.
Ik hoop het, want aflevering 20 is ook zo cliché. Personages die opeens raar doen alleen voor het plot. Een oninteressant personage die terug wordt gebracht en het weet helemaal niet te boeien. Andere personages die zeer cliché dialogen bezigen op de meest vervelende momenten. Die opeens het licht zien (Maseo) op het meest gunstige moment. En die vervelende flashbacks al het hele seizoen die niets meer toevoegen. Ik houd mijn hart vast voor de komende afleveringen.
7 oktober ik hoop dat seizoen 4 beter word.. Laurel als black canary klopt niet.. staat haar niet! het is niet meer interessant iedereen weet van oliver af.. het moet echt veranderen als ze door willen gaan naar seizoen 5! (wel een van mijn favo serie)
Ik heb een favorite serie waar ik de superhelden tegen zal komen, en dat is in smallville, ik keek ernaar, en ik hoopte dat het niet te gauw afgelopen was.
Weer dat klote eiland. Dat ze ff stoppen met die flashbacks. Ik hoopte echt van harte dat het dit seizoen beter zou zijn maar de enige plus punt is Damien Darhk.
Graag meer Darhk en minder van al het andere...
De eerste 2 seizoenen van arrow waren erg leuk en spannend, maar bij seizoen 3 gingen ze totaal de mist in. Gelukkig is seizoen 4 nu weer beter. Over het algemeen een leuke serie. Zeker een aanrader!
Zeer sterke serie alleen wat mij er aan irriteert is dat iedereen nu sterk is en kan vechten Oliver Queen doet niks meer en nou met burgemeester kijken hoe dat uit gaat pakken maar vind het jammer..!