Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
Jammer dat er een seizoen 4 komt! De laatste aflevering vond ik eigenlijk wel een mooi eind. Waarom zouden ze nu nog een 4de maken? Arrow bestaat toch niet meer?
Ik heb seizoen 1 bekeken en ik vind deze serie ronduit kinderachtig, slecht geacteerd, vechtscenes lijken net uit de powerrangers te komen, slecht gefilmd, tijdens vechtscènes word het beeld versneld en dit valt wel erg op. De casting is niet goed want er moet iemand doorgaan voor een 17 jarig zusje van de hoofdpersoon maar ze lijkt toch echt 25. Ach ik kan zo wel doorgaan maar laat ik het maar niet doen.
Zonde vind ik het omdat het gegeven van de serie mooi is.
@Ladyblabla: Ik deel je mening volledig.......
@Spiderm8n: Justin Hartley, acteur in de serie Smaville, zette het personage Oilver Green zeker beduidend beter neer.
Ik heb de eerste serie nu gezien maar ben niet erg enthousiast. Geen humor, actie steeds hetzelfde, vijanden met geweren kunnen niet schieten, voorspelbaar, maar het ergste is het aantal excuses wat er onderling wordt gedaan. Als je er op let lach je je dood. Iemand zegt iets gemeen en dan kun je er op wachten tot hij/zij zijn excuses maakt hiervoor. Echt niet normaal zo vaak als dit gebeurd. Nee, niet mijn serie. Ik sta er van te kijken dat deze nog zo hoog scoord.
Absolute B-serie. Als je je daarop instelt, kan je je best wel vermaken. Maar zoek er geen echte kwaliteit in. Niet in het verhaal, niet in de acteerprestaties. Plastic. Het meest erger ik me aan het feit dat hij met een groene kap op loopt en een lullig maskertje maar door niemand herkend wordt. Echt lachwekkend. En storend!