Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
Arrow is toch echt geen hoogstaande serie.... Iedere aflevering stoor ik me aan de slechte choreographie en ronduit slecht acteerwerk... Arrow is wel vermakelijk om naar te kijken en daar heb ik dan ook wel mee gehad.......Het heeft niet de kwaliteit als Dexter en bijv. Person of interest
Zucht....wat was aflevering8 weer een dramatisch slechte aflevering. Geen moment komt er spanning en het acteerwerk is weer bedroevend, om over de choreografie van de vechtscenes maar te zwijgen.Wat een slechte serie
Deze serie is niet goed, gewoon slecht. Acteurs lijken acteurs en boeien geen moment en de actiescenes zijn Zo ongeloofwaardig dat je de cameraploeg erbij ziet staan. kortom teleurstellend en voor mij een raadsel waarom hij een 8.3 krijgt op IMDb en populairder is dan dexter en homeland
Deze serie is een van de sterkere series die ik volg op dit moment. Ik zie veel vergelijkingen met Dexter en POI, maar dat is toch appels met peren vergelijken. Niet iedereen houdt van hetzelfde, Dexter vind ik ook sterk maar niet om 1 ruk te kijken, iets wat ik met de eerste 9 van Arrow wel gedaan heb. Niet elke serie heeft een compliceerd plot nodig! Arrow doet wat het moet doen en ik hoop hier wel een seizoen of 5 van te krijgen!
@antimidant je vergelijkt Arrow met Person of Interest. Nu ben ik die serie ook gaan volgen, maar ik zie niet wat daar beter aan is. De serie is sterk net als Arrow, maar PoI zit vol met inconsistenties. In aflevering 6 bijvoorbeeld wordt een journalist vermoord voor een opname, waarom kwam het social security number van deze journalist niet tegelijk met die van de fixer uit de machine.
Het is natuurlijk altijd maar de vraag wat het gaat worden als ze een film of serie gaan maken over een DC Superheld! Het is geen super serie maar net zoals antimidant vermakelijk om naar te kijken! Een serie lekker doordeweeks. Hij aired ook altijd op woensdag. Acteer werk kan natuurlijk veel beter. Uiteraard maar we zullen zien. Het zou me overigens niks verbazen als ie gecancelled word.
Ik vind de serie eigenlijk steeds beter worden. De eerste afleveringen was ik ook nog niet echt enthousiast, maar nu het verhaal meer vorm heeft en duidelijker wordt vind ik het echt geen slechte serie. Ben benieuwd wat er de rest van de 5 jaar op het eiland is gebeurd. we hebben pas 3 maanden gezien en daarin is er al super veel gebeurd.
JessePinkman97 kan ik na één seizoen de credits geven... Ik zit niet vaak met weerzin naar een serie kijken. In Arrow zit gewoon helemaal niets. Niveau Megamindy....Nickelodeon. Enigzins vermakelijk als er echt niets anders is....zucht.
Tja... Moet het 1e seizoen nog zien, maar als een serie hier op nummer 6 staat in de top 50 en op IMDb een 8.1 krijgt, dan lijkt het mij sterk dat het vergelijkbaar is met Megamindy. Misschien meer een kwestie van smaak Antimidant ?