Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
Arrow is legitiem een van de beste shows op televisie geworden. De eerste seizoenshelft van seizoen twee is Arrow op een heel ander niveau. De serie heeft duidelijk een tandje bij kunnen schakelen en is constanter en vooral beter dan seizoen 1. En de introductie van Barry Allen gaat zeker haar vruchten afwerpen voor The CW, ik zie geen reden waarom The Flash niet even succesvol kan worden voor de serie als Arrow. Grant Gustin laat zeker zien dat hij de rol kan dragen. Op naar januari en de tweede seizoenshelft van Arrow!
Wow, dit derde seizoen… Echt waar! The Canary Scream, verdomme, wat is dat? Laurel's bijdrage aan deze serie. Roy's bijdrage aan deze serie. Al dat gepreek en ''Oliver zou dit doen, Oliver zou dit niet willen, Oliver had dit gedaan''. De laatste afleveringen van dit seizoen ontstijgen het niveau matig allerminst. En die dooie flashbacks verhaallijn… Was dat nodig? Wat voegen de flashbacks nog toe? De 'Ollicity' romance: ik voel helemaal niks. Zo geforceerd. Dit was een slecht seizoen, sorry.