Arrow is een Amerikaanse superheldenserie van de zender The CW. De serie ging in première op 10 oktober 2012.
Arrow vertelt de avonturen van de legendarische DC held Green Arrow in de moderne tijd. 5 jaar nadat Oliver Queen schipbreuk heeft geleden en gedacht dat hij was overleden, wordt hij levend aangetroffen op een afgelegen eiland in de grote oceaan. Nadat hij door zijn moeder, zus en beste vriend met open armen is ontvangen in Starling City, merken zij dat er iets in die 5 jaar veranderd is. Terwijl Oliver geheim probeert te houden wie hij is geworden, probeert hij met een oplossing te komen met de keuzes welke hij als jongen heeft gemaakt. Terwijl Oliver opnieuw zijn relaties met zijn vrienden en familie probeert op te pakken, creëert hij zijn alter ego, The Green Arrow, waarmee hij de strijd aan gaat met de verkeerde acties van zijn familie en de ziektes van de maatschappij om zo Sterling City weer in de vergane glorie te herstellen.
Ik denk dat er niemand meer kijkt naar deze kinderserie?
Bezig met siezoen 6 maar het raak kant nog wal en nu bij aflevering 8 is er geen touw meer aan vast te knopen en is het gewoon een flauwe kinderserie, jammer!
Nou ik heb gewoon doorgezet en ik moet eerlijk zeggen dat deze serie juist beter wordt. Maar goed dat is mijn mening. Het was aan het afzwakken door al dat heen en weer gespring, maar nu ga ik gewoon verder.
Ikzelf ben gestopt na 4 seizoenen. Ik heb later seizoen 5 nog een kans gegeven maar er kwamen zoveel (nutteloze) karakters bij dat ik er geen zin meer in had.
Vraagje, is Diggle nog wel aanwezig in de serie?
Ik kan toch wel zeggen dat ik ontzettend van series houd, en deze is ECHT goed.
Knappe mannen, romantiek, actie & een goed verhaal.
Wat wil je nog meer =D
@NGroen, geweldig hoe je de spoilers over het einde van de aflevering weggeeft. En qua seizoenseindes vond ik die van Arrow een van de beste van vorig tv-seizoen.
S02E09 was vet! Barry Allen was erg leuk om te zien, kan niet wachten tot The Flash gaat beginnen en kan niet wachten tot de nieuwe aflevering van volgende week =). Spannend!