Timeless is een Amerikaanse sciencefictionserie van de zender NBC. De serie ging in première op 3 oktober 2016.
Van Eric Kripke (Supernatural) en Shawn Ryan (The Shield) en de producenten van The Blacklist komt deze spannende actie-avonturenserie waar een mysterieuze crimineel een geheime state-of-the-art tijdreismachine steelt met de bedoeling om Amerika zoals wij het kennen te vernietigen door het verleden te veranderen.
Kwam deze 1ste aflevering tegen en aangezien ik toch wel van Sci-Fi / tijdreizen houd, heb ik hem meteen gekeken.
De serie begint meteen goed. Geen lange intro maar meteen een goede verhaallijn. Hoop dat het zo blijft. Gecombineerd met muziek van Pink Floyd kan dat haast niet anders. Zonder iets weg te geven kan ik niets over de aflevering vertellen behalve dat een kleine wijziging in het verleden een grote impact op de toekomst kan hebben en dat de tijdreizigers de enige zijn die weten wat er veranderd is. Uiteraard wordt ook hier niet aan de reizigers verteld wat er precies aan de hand is.
Ik geef deze serie, d.w.z. deze aflevering een 8.5
Ik vond het verzinnen van de namen geweldig. Hij is Dr. Dre en wij zijn van General Hospital en later in de Hindenburg: Ik ben Buck Rogers en dit ding komt uit de ruimte. Ik blijf voorlopig wel even kijken, vooral omdat ik wil weten waar de reis nu naartoe gaat. Muziek was inderdaad ook erg goed.
En nu maar hopen dat er meer afleveringen komen. Erg leuke serie. Zit goed in elkaar. Lekkere actie, veel bekende seriegezichten en een vleugje humor. Ik mag dat wel. Ik zet hem op mijn favorietenlijstje en ga duimen draaien :)
Ik heb 13 episodes gezien en ik moet echt op mijn tanden bijten om de laatste episodes te bekijken, tja...ik stop ermee...het verveelt me meer en meer...is goed gestart maar er zit weinig in dat me echt kan blijven vasthouden tot het eide
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het lijkt alsof het 2e seizoen niet goed op het 1e aansluit. Er is ineens een heel andere verhaallijn gekomen, die, volgens mij, niet in het 1e seizoen geopend is.
Nee ligt niet aan jou. Het is idd een geheel andere verhaallijn. denk dat ze de serie willen afronden en dit is dan wellicht de beste manier om het te doen. Je ziet wel meteen waar Rittenhouse zijn oorsprong vindt.
Ja das gewoon het verloop van het verhaal. Wat wil je dan? Weer een heel seizoen waarin ze Flynn achterna gaan?? Als je zegt dat het niet aansluit... zou dat betekenen dat er ineens gaten in het verhaal zotten, wat niet zo is.
Leuk, vermakelijk. Geen echte spanning, actie, romantiek en vleugje geschiedenislessen. Komt het allemaal goed een open eind of komt het niet goed? Helaas een te dure serie, snap ik ook wel. Grote sets, kleding, locaties, mensen. Gelukkig een extra aflevering aan seizoen 2 geplakt.
De serie begint meteen goed. Geen lange intro maar meteen een goede verhaallijn. Hoop dat het zo blijft. Gecombineerd met muziek van Pink Floyd kan dat haast niet anders. Zonder iets weg te geven kan ik niets over de aflevering vertellen behalve dat een kleine wijziging in het verleden een grote impact op de toekomst kan hebben en dat de tijdreizigers de enige zijn die weten wat er veranderd is. Uiteraard wordt ook hier niet aan de reizigers verteld wat er precies aan de hand is.
Ik geef deze serie, d.w.z. deze aflevering een 8.5