Terra Nova

7.6 / 10
43 min
Sciencefiction
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Fox cancelt Terra Nova maar er is nog hoop

De Amerikaanse zender Fox heeft Terra Nova gecanceld maar er is nog hoop. De serie is namelijk aangeboden bij andere zenders.

Terra Nova dat het leven volgt van de familie Shannon die terugreizen in de tijd haalde tijdens de première 9,2 miljoen kijkers, dit zakte naar 7,2 miljoen bij de laatste aflevering. Terra Nova is ook één van de duurdere series om te maken, de pilot alleen koste al 10 tot 20 miljoen dollar.

In januari zei de president van Fox Kevin Reilly "dat de serie een interessant gok was om te maken en dat het zeker de moeite waard was. We proberen er achter te komen of de serie voor deze zender geschikt is. Als we meer uitzendtijden hadden was de serie zeker bij ons gebleven. We hebben er geld aan verdient, de studio heeft er geld mee verdient en het publiek vond het geweldig."
Vorige aflevering
Occupation / Resistance
Occupation / Resistance
01x11
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (18)

avatar_KoNijn
06 mrt 2012 10:41 -
Shocking News! misschien wel wat meer hoop voor Fringe.
Reageer
avatar_4thaarts
06 mrt 2012 10:50 -
Science fiction en Fox gaan niet samen.. Kijk maar eens naar de replies op imdb mbt hun nieuwspost
Reageer
avatar_JanWillemK
06 mrt 2012 11:22 -
Balen! Ik vond het wel een leuke serie. Nou maar hopen dat een andere zenden het overneemt!
Reageer
avatar_anonymous
06 mrt 2012 12:39 -
Mij verbaast het niet zo, die teruglopende kijkcijfers. De serie is nou niet bepaald vernieuwend of origineel te noemen.
Het plot vertoont wel heel veel gelijkenis met dat van de BBC serie Outcasts, met als enige verschil het (ook al uitgemolken) Jurassic Park element. Ook de muziek is ontzettend cliché en lijkt rechtstreeks uit een jaren '90 film afkomstig te zijn.
De pilot vond ik steengoed, enorm jammer dat het daarna direct bergafwaarts ging met deze serie. Voor mij dus geen groot gemis als Terra Nova gecanceld wordt.
Reageer
avatar_Basdr
06 mrt 2012 22:47 -
Ik moet zeggen dat ik er niet wakker van lig. Ben gestopt met kijken na een aflevering of vier. Na een ontzettend sterke pilot ging het snel bergafwaarts.
Reageer
avatar_4thaarts
07 mrt 2012 08:36 -
Afl 4 was de eerste slechte, maar rond afl 8-9 werd het weer spannender, vooral de 6ers en terra nova ging meer direct de confrontatie aan en vooral de season finale sluit leuk af met het vinden van een "item" in the badlands. Verhaal kan nog vele kanten op.
Reageer
avatar_anonymous
07 mrt 2012 16:19 -
Wel jammer, niet de beste serie van afgelopen seizoen maar toch wel leuk om te volgen, van mij mag er wel een extra vervolg op komen.
Reageer
avatar_bassie86
11 mrt 2012 18:52 -
pff domme Fox
Reageer
avatar_DeeWee
12 mrt 2012 11:29 -
Toch jammer!
Reageer
avatar_JanWillemK
22 mrt 2012 12:00 -
[quote]
"We hebben er geld aan verdient, de studio heeft er geld mee verdient en het publiek vond het geweldig." [/quote]

Waarom cancel je de serie dan als je er geld mee verdient?
Reageer
avatar_wantedk
22 mrt 2012 19:19 -
fox flik dit nu bijna altijd
Reageer
avatar_KoNijn
24 apr 2012 12:34 -
De stekker is er volgens mij nu echt uit. Internet broadcaster Netflix zegt ook nee tegen Terra Nova. Jammer.
Reageer
John Doe
Marianne (gast)
20 jun 2012 08:23 -
Sukkels. Alweer een prachtige serie die geen doorgang vindt. Moet nu overal aan verdiend worden. Hebben wij als kijker ook nog wat in te brengen?? Nee dus.
Reageer
John Doe
_M_M_ (gast)
15 aug 2012 15:21 -
Wat een sukkels bij Fox. Als ze de serie al niet verder willen brengen dan 13 afleveringen (11 als je de pilot en de laatste 2 als elk één aflevering bekijkt) dan brij er tenminste een einde aan en laat voor de kijker zo min mogelijk vragen open. Maar nee ... alweeeer een open einde.
Reageer
John Doe
Th (gast)
16 aug 2012 11:54 -
Heb hier maar 2 aflveringen van gezien op RTL of vergis ik mij nu !
Reageer
avatar_anonymous
29 aug 2012 20:09 -
waarom stopen ze altijd de goede programma's!?!?!
Reageer
John Doe
Hans (gast)
23 dec 2012 12:39 -
Het ergste vind ik nog, dat een zender als RTL die WETEN dat de serie halverwege is gestopt deze serie toch is gaan uitzenden.
Kijkersbedrog noem ik dat!!!
Je (ver)koopt toch ook geen boek, waarin de laatste hoofdstukken ontbreken??
Reageer
John Doe
Marianne (gast)
23 dec 2012 12:47 -
Helemaal mee eens Hans. Ik erger me groen en geel aan een serie die gewoonweg geweldig is, maar dan niet verder gaat.
Reageer