Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Start en première datums van augustus 2015

Net als voor de maand juni en juli hebben we voor augustus alles op een rijtje gezet. Wanneer welke serie begint, welk seizoen of première en welke zender.

2 augustus
Ice Road Truckers – Seizoen 9 (History)
Bachelor in Paradise – Seizoen 2 (ABC)

3 augustus
Significant Mother – Serie première (The CW)
Ice & CoCo – Preview première (Fox TV Stations)

4 augustus
Playing House – Seizoen 2 (USA)

5 augustus
America's Next Top Model – Seizoen 22 (The CW)
A Wicked Offer – Serie première (The CW)
Mr. Robinson – Serie première (NBC)
The Carmichael Show – Serie première (NBC)
Job or No Job – Serie première (ABC Family)
Sofia the First – Seizoen 3 (Disney Junior)

10 augustus
She's Got Game – Series premiere (VH1)

11 augustus
Next Step Realty: NYC – Serie première (ABC Family)
The Bad Girls Club – Seizoen 14 (Oxygen)

12 augustus
Young & Hungry – Seizoen 2B (ABC Family)
Kevin from Work – Serie première (ABC Family)

16 augustus
Show Me A Hero – Serie première (HBO)
Project Runway – Seizoen 14 (Lifetime)

17 augustus
Monica the Medium – Serie première (ABC Family)
Show Me A Hero – Serie première (HBO)

18 augustus
Startup U – Serie première (ABC Family)
Real Husbands of Hollywood – Seizoen 4 (BET)

22 augustus
Survivor's Remorse – Seizoen 2 (Starz)
Blunt Talk – Serie première (Starz)

23 augustus
Vicious – Seizoen 2 (PBS)
Fear The Walking Dead – Serie première (AMC)

24 augustus
Black Ink Crew (VH1)
Switched at Birth – Seizoen 4B (ABC Family)

25 augustus
Legends (2014) – Seizoen 2 (TNT)
Public Morals (2014) – Serie première (TNT)
Tosh.0 – Seizoen 7B (Comedy Central)
From Dusk Till Dawn: The Series – Seizoen 2 (El Rey)

28 augustus
Narcos – Serie première (Netflix)

30 augustus
2015 MTV Video Music Awards – Special (MTV)

31 augustus
Todrick – Serie première (MTV)
Girl Code Live – Talk show première (MTV)
Awkward. – Seizoen 5A (MTV)
Faking It – Seizoen 2B (MTV)

Dit zijn de bij ons bekende datums. Mochten we iets gemist hebben of klopt er een datum niet geef het dan aan ons door. Veel kijkplezier.

Welke (nieuwe) serie ga jij zeker kijken in augustus? MijnSerie heeft nu drie maanden (juni, juli en augustus) een dergelijk lijstje uitgebracht, nu vroegen wij ons af of wij hier ook in het herfst/winter seizoen mee door moeten gaan? Met andere woorden, vinden jullie een dergelijke lijst makkelijk of niet? Laat het ons weten in het commentaar hieronder.

Craig Robinson uit Mr. Robinson die 5 augustus van start gaat
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (12)

avatar_ellenvangenechten10
31 jul 2015 10:00 -
Ik kijk vooral uit naar het overzicht van September en oktober, vermits er dan weer veel goede series van start gaan! :) Keep up the good work!
Reageer
avatar_CC11
31 jul 2015 11:00 -
Het blijft natuurlijk handig die lijstjes zelfs al heb je op de site mogelijkheden genoeg om op de hoogte te blijven.
Kijken: Show Me A Hero (HBO = meestal goed), A Wicked Offer (grote onbekende, ben benieuwd) Mr. Robinson (verwacht er eigenlijk niet veel van)
Zeker NIET kijken : Fear Of The Walking Dead (TWD was voor mij goed voor 2 punten omdat het in kleur was en ik geen 1,5 kon geven)
Reageer
avatar_connya
31 jul 2015 11:15 -
Ik vind zo'n lijstje best wel handig, bedankt hiervoor.
De serie die ik zal proberen is "Public Morals' omdat ik gezien heb hoeveel goede acteurs er meespelen dus het ziet er goed uit
Reageer
avatar_Kiki11
31 jul 2015 11:45 -
under the dome begint toch ook ergens in augustus?
Reageer
avatar_ellenvangenechten10
31 jul 2015 11:58
Under the dome is in Amerika al opnieuw bezig hoor, zit al aan aflevering 7 :)
Reageer
avatar_Roeman
31 jul 2015 12:56
Under the Dome seizoen 3 is op 25 juni al van start gegaan.
Reageer
avatar_anonymous
01 aug 2015 02:22
Ik denk dat Kiki hier op de start van het nieuwe seizoen op de Nederlandse televisie doelt. Die gaat volgens mij wel in augustus weer op de buis verschijnen. Terwijl we voorheen gelijk liepen met Amerika geloof ik? Apart. Maar goed. :)
Reageer
avatar_Roeman
31 jul 2015 13:05 -
Bedankt voor jullie reacties, we gaan er gewoon in september, oktober en november mee door.
Reageer
avatar_heplam
31 jul 2015 21:20 -
Lijst is super idd maar kan dan ook meteen bijgewerkt worden dat nog niet bekende series hier meteen gelinkt worden zodat je ook de synopsis kan lezen en kan bepalen of je een serie wil volgen nu missen er gewoon een paar helaas
Reageer
avatar_MissRoos
31 jul 2015 23:31 -
handig lijst...
Reageer
John Doe
Quivl (gast)
31 aug 2015 17:05 -
is dit op de nederlandse tv? ik wil awkward zien en nu zou vandaag het nieuwe seizoen (5) beginnen. is dit vanavond dan ook al op de nederlandse tv of alleen in amerika (as usual)?
heel handig de lijst!
Reageer
John Doe
Quivl (gast)
31 aug 2015 17:08 -
never mind! zie op mtv dat morgen om 19:00 de nieuwe aflevering op tv komt. thanks anyway x
Reageer