Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie van het Jaarverkiezing 2021

11-11-2021 10:25

Lieve leden van MijnSerie,

Aan het eind van dit jaar organiseert MijnSerie weer de Serie van het Jaar Verkiezing, waarbij we kijken naar de beste series van afgelopen jaar. Deze editie hebben we het alweer anders aangepakt, want we hebben jullie elke maand doormiddel van een poll gevraagd wat jullie favoriete series waren. Maar omdat net elke (nieuwe) serie genomineerd kon worden vragen we jullie ook dit jaar weer om jullie nominaties door te geven. Onze schrijvers zullen jullie inzendingen gebruiken om de definitieve lijst met genomineerde series op te stellen.

Wat willen we graag van jullie weten?
Graag zouden we voor 3 december willen weten welke series volgens jullie genomineerd moeten worden voor de volgende categorieën:

- Serie van het jaar 2021
- Beste nieuwe serie van 2021
- Beste dramaserie van 2021
- Beste misdaad/detectiveserie van 2021
- Meest teleurstellende serie van 2021
- Beste komedie/dramedyserie van 2021
- Beste mini/anthologie serie van 2021
- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021
- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021
- Beste superhelden serie van 2021
- Beste animatieserie van 2021
- Best beëindigd serie in 2021
- Beste anderstalige serie van 2021
- Beste actrice van 2021
- Beste acteur van 2021

Eisen:
De serie moet uitgezonden zijn van december 2020 tot en met november 2021 en het moeten reguliere afleveringen zijn, dus geen speciale aflevering. Ook moet de serie in de categorie passen. Voor de categorie nieuwe en beëindigde serie, moet de serie zijn gestart in december 2020 tot en met november 2021.

Tips voor de stem module zijn welkom!

Alvast bedankt voor het helpen.

Groet,

Het MijnSerie team

11-11-2021 14:54

- Serie van het jaar 2021: Squid Game
Niet per se de beste, maar als je als serie - wereldwijd - zoveel teweegbrengt, dan hoor je aan het eind van het jaar met de gouden plak te staan. Helemaal omdat dit ook nog eens een serie was in een voor velen weinig toegankelijke taal.

- Beste nieuwe serie van 2021: Mare Of Easttown
Het bewijs dat je voor een goede serie alleen een sterk verhaal en een nog sterkere cast nodig hebt. Kate Winslet - met in haar kielzog de fantastische Jean Smart - geeft in deze serie even een masterclass acteren weg. Niet meer dan terecht dat zij daarvoor een Emmy in de wacht heeft gesleept. Zij zou - alleen al op basis van deze rol - de komende tien jaar de Emmy voor beste actrice in de wacht moeten slepen.

- Beste dramaserie van 2021: It's A Sin
Zelden gezien hoe hoop en wanhoop op zo'n overtuigende wijze hand in hand gingen. Ook goed om een Europese versie van Pose te hebben, om te laten zien dat we de LHBTI gemeenschap wereldwijd moeten omarmen.

- Beste misdaad/detectiveserie van 2021: The Chestnut Man
Na de hoogtijdagen van The Killing, The Bridge en Borgen raakte de gouden knapzak van onze noorderburen door de jaren heen steeds leger. Er werd nog genoeg (aardigs) uitgebracht, maar tippen aan de grote drie kon het nauwelijks. Ik ga hier niet beweren dat The Chestnut Man aan dezelfde tafel mag zitten als The Killing en The Bridge, maar het kan in elk geval in hun schaduw staan. Of zitten, in dit geval. Eindelijk weer eens een lekkere verziekte seriemoordenaar die - in de welbekende mistroostige, onderkoelde Scandinavische setting - een stel Deense detectives helemaal gillend gek maakt. is een serie van Netflix, maar had er ook zomaar één kunnen zijn uit de koker van DR1 en dat is een compliment.

- Meest teleurstellende serie van 2021: Het tweede seizoen van The Morning Show.
Het internationale strafhof in Den Haag zou zich over de erbarmelijke kwaliteit van dit broddelwerk moeten buigen. Alle urgentie en actualiteit die de serie in ronde één met zich meebracht, is ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. The Morning Show is verworden tot een hysterische soap en stapt in alle zeven sloten waar eerder al The Newsroom met beide benen in sprong. Jammer. Nogal.

- Beste komedie/dramedyserie van 2021: Only Murders In The Building
De feel good serie van 2021. Misschien niet in dezelfde mate als Ted Lasso vorig jaar, maar feel good niettemin.

- Beste mini/anthologie serie van 2021: Dopesick
Als de wereld van Tata Steel, de geniepige tabakslobby en de National Rifle Association die de politiek zo diep in haar broekzak heeft dat zelfs de zoveelste high school shooting daar niks aan kan veranderen, je nog niet cynisch genoeg heeft gemaakt, dan lukt Dopesick dat wel. Ontnuchterend kijkje in de over-lijken-mentaliteit van Big Pharma wanneer ze met OxyContin een medicijn uitrollen waar half Amerika aan stukgaat.

- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021: De Kinderen Van Ruinerwold.
Wat een documentaire. Als je na het zien van alle afleveringen nog een weeklang met hevige buikpijn in de rondte loopt, dan weet je dat je naar iets indrukwekkends hebt gekeken. Niet alleen is het verhaal krankzinnig, minstens zo bizar is het feit dat de betrokken kinderen nog zo'n positieve en genuanceerde kijk op het leven (lijken te) hebben. Als mij dit zou zijn overkomen, dan was ik al lang op standje zelfdestructief gegaan. Deze moet alleen al de beste Nederlandse serie van het jaar worden om de (inmiddels volwassen) kinderen een hart onder de riem te steken. Dat is wel het minste wat bingewatchend Nederland voor hen kan doen.

- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021: The Mysterious Benedict Society
Past misschien niet helemaal in deze categorie, maar waar moet ik hem anders plaatsen? Één ding is zeker: deze serie verdient het om in de prijzen te vallen. Daar waar Disney+ goede sier probeerde te maken met een shitload aan spin-offs van The Avengers en Star Wars, is het een soort Wes Anderson voor beginners-serie die uiteindelijk de show steelt. Vooral een potentiele prijswinnaar, omdat het zo'n belachelijk originele serie is. Misschien dat A Series Of Unfortunate Events een beetje in de buurt komt, maar verder ken ik geen enkele serie als deze. Niet alleen leuk en innemend, maar ook nog eens belachelijk mooi gemaakt.

- Beste superhelden serie van 2021: The Boys
Ik weet dat er dit jaar geen seizoen van The Boys is geweest, maar dat moeten we dan maar even door de vingers zien. Als dat niet mogelijk is, dan zou ik deze categorie dit jaar lekker laten voor wat het is. Er is maar één superheldenserie die ertoe doet en dat is The Boys. The Boys is Champions League en de rest loopt maar wat aan te rommelen in de degradatiezone van de kelderklasse. Als ik dan toch een andere serie moet noemen dan The Boys - en ik doe dat met pijn in het hart - dan is het WandaVision. Een supervette ode aan het family sitcom genre en respect voor het feit dat de makers iets totaal anders hebben durven te maken, dan wat we van The Avengers gewend waren. Daarnaast heel veel liefde voor Kathryn Hahn. Kathryn, if you read this, call me!

- Best beëindigd serie in 2021: Insecure
Seizoen vier gaan ze in dit vijfde en laatste seizoen niet overtreffen - gelukkig maar, want ik heb geen tranen meer over - maar ga met weemoed terugdenken aan een vriendengroep waar ik zelf niet eens deel van uitmaakte. Blijf het ook tof vinden dat HBO naar aanleiding van de webserie The Awkward Black Girl een goed gevulde envelope over tafel heeft geschoven, zodat Issa Rae een verbeterde versie van haar idee kon maken.

- Beste anderstalige serie van 2021: Welcome To Utmark
Eigenlijk moet deze natuurlijk ook naar Squid Game, maar om het een afwisselend te houden kan deze wat mij betreft naar Welcome To Utmark. Sinds Twin Peaks en Fargo niet meer zoveel vreemde figuren bij elkaar gezien. Welcome To Utmark is ook het zoveelste bewijs dat HBO Nordig lekker aan de weg loopt te timmeren.

- Beste actrice van 2021: Kate Winslet voor Mare Of Easttown.
Iedereen die iets anders beweert, is omgekocht of stekeblind.

- Beste acteur van 2021: Oscar Isaac voor Scenes From A Marriage.
Misschien niet de meest enerverende serie van het jaar, maar wel degene met de beste acteurs. Althans, één van de series met de beste acteurs. Oscar Isaac laat vanaf de eerste minuut zien wat acteren inhoudt. Misschien moet de cast van de gemiddelde NBC, ABC of CBS serie eens naar Scenes From A Marriage kijken. Of misschien ook niet, want dan realiseren ze zich waarschijnlijk pas echt wat een middelmatige acteurs ze zijn. Ignorance is niet voor niks bliss natuurlijk. Jessica Chastain - de andere hoofdrolspeler - maakt ook aanspraak op de titel van beste actrice, ware het niet dat in 1975, in het kleine stadje Reading Berkshire een vrouw werd geboren die luisterde naar de naam Kate Winslet.

11-11-2021 20:58

Mijn nominaties voor 2021:
- Serie van het jaar 2021
Young royals
- Beste nieuwe serie van 2021
Young Royals & Squid game ja sorry ik kon niet kiezen er was zoveel nieuw dit jaar :)
- Beste dramaserie van 2021
9 1 1 , ik vind het echt knap hoe dat deze serie toch elke aflevering boeiend kan blijven en toch een portie drama bevat.
- Beste misdaad/detectiveserie van 2021 & de drama in young royals heeft me wel geraakt
sky rojo ik heb bijna de eerste aflevering gezien en ik vind het een interessante serie en vind het knap dat ze dit jaar 2 seizoenen hebben uitgebracht. In 2022 komt de laatste dus we zullen zien of dat er nog een soort vervolg komt ofzo. Ik hou echt van Spaanse series.
- Meest teleurstellende serie van 2021
Gossip girl , omdat ik op 1 of andere manier toch meer had verwacht want het werd wel groot aangekondigd maar ik hoor er niet veel meer over nu met deel 2.
- Beste komedie/dramedyserie van 2021
Generation de eerste afleveringen waren de absolute top!
- Beste mini/anthologie serie van 2021
Storm Lara ik heb deze afleveringen er allemaal op de releasedag doorgejaagd en dit is 1 van de spannendste series van het jaar , na aflevering 2 kun je gewoon niet meer stoppen.
- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021
Red light & deja vu dit is echt het mooiste en kwaliteitsvolle wat men in België en Nederland al heeft gemaakt en daardoor verdienen ze het om genomineerd te worden. Red light was al genomineerd vorig jaar maar nu zijn alle afleveringen in beide landen uitgezonden en hoop ik op een vervolg.
- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021
Chucky het is een horror serie maar past dan zeker hierbij. Of fate the winx saga
- Beste superhelden serie van 2021
Jupiter's Legacy ik heb alleen nog de trailer gezien en deze staat echt op mijn kijklijst maar anders wist ik niet welke serie ik moest nomineren omdat hier niet super veel keuze is zoals bij de andere categorieën , misschien een minder gekende serie danger force
- Beste animatieserie van 2021
deep shit & chicago party aunt deze series hebben echt het nodige portie komedie die je na een lange schooldag of werkdag nodig hebt en dan kan je je zorgen lekker vergeten
- Best beëindigd serie in 2021
La casa de papel , ik weet niet of deze dan beter bij dit jaar past of bij de verkiezing van 2022?
- Beste anderstalige serie van 2021
Young Royals , want toen dat ik eenmaal in de serie zat kon ik niet stoppen met kijken en omdat het maar 6 afleveringen had was het uit in 1dag en ik verlang zeker naar seizoen 2 in de zomer van 2022.
- Beste actrice van 2021
HoYeon Jung zij heeft haar rol fantastisch gespeeld in squid game en dat was het grootste pluspunt aan de serie.
- Beste acteur van 2021
Edvin Ryding & Omar Rudberg bij deze categorie kon ik weer niet kiezen omdat ze het allebei perfect hebben gedaan en ze vullen elkaar perfect aan. spoiler: Edvin had een scene waarbij hij dronken moest spelen en die heeft die super sterk gespeeld. Ze spelen beide in Young Royals en ja dit is mijn absolute favoriet van 2021

12-11-2021 12:18

Zo, weer even aan het werk geweest en het afgelopen jaar qua series geëvalueerd. Hier het resultaat:

- Serie van het jaar 2021
Vorige jaren hadden we Chernobyl en Queen's Gambit, maar het pareltje van dit jaar is.... Mare of Easttown.

- Beste nieuwe serie van 2021
Wat moeilijk! Maar als ik er voor deze categorie één moet kiezen doe ik de Britse komedie serie We Are Lady Parts. Meestal ben ik niet zo van de diversiteit omdat het vaak zo geforceerd lijkt, maar juist die diversiteit en de dingen die daar uit voorkomen maakt deze serie zo leuk. Een moslim punkband met alleen vrouwen. Kom er maar op...
Er komt waarschijnlijk geen tweede seizoen, wat jammer is. Maar check deze zeker eens.

- Beste dramaserie van 2021
Reservation Dogs. Is meer een dramadie maar de triestigheid van de omgeving en de tragische dood van een vriend maken het zeker ook een dramaserie. Gelukkig is er ook de nodige relativerende humor in deze serie.

- Beste misdaad/detectiveserie van 2021
Valt nog net in de tijdperiode, want is begonnen in november 2021, maar ik nomineer Ragdoll

- Meest teleurstellende serie van 2021
Dat kan er maar één zijn: Foundation. Werkelijk een verkrachting van het geliefde bronmateriaal van Isaac Asimov.

- Beste komedie/dramedyserie van 2021
What we do in the Shadows blijft leuk en verdient deze nominatie zeker. Goede tweede is Ghosts (UK).

- Beste mini/anthologie serie van 2021
Uiteraard Mare of Easttown

- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021
Ik moet helaas toegeven dat ik geen enkele NL of B serie heb gezien dit jaar. Kwalitatief meestal onder de maat en het heeft mijn interesse niet.

- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021
The Expanse blijft voor mij toch de beste SF serie van dit moment. Nog één seizoen!

- Beste superhelden serie van 2021
Doom Patrol. Was gelijkspel met The Boys, maar die heb ik vorig jaar al genomineerd.

- Beste animatieserie van 2021
Star Trek Lower Decks. Hele leuke animatie aanvulling op de Star Trek franchise.

- Best beëindigd serie in 2021
Debris. Eeuwig zonde dat deze alweer is gecancelled

- Beste anderstalige serie van 2021
S.O.Z. Soldados o Zombies (Mexico). Hier niet echt veel aandacht voor geweest, maar toch een leuke serie.

- Beste actrice van 2021
Zonder meer Kate Winslet voor Mare Of Easttown, end of discussion

- Beste acteur van 2021
Adrien Brody in Chapelwaite. Al fluisterend draagt hij deze serie echt.

Leuk weer deze verkiezing. Iedereen die hier aan werkt, hartelijk bedankt en ik ben, zoals elk jaar, weer zeer benieuwd naar de uitslag.

13-11-2021 01:49

Quote
Tamino - 11-11-2021 20:58
Mijn nominaties voor 2021:
- Serie van het jaar 2021
Young royals
- Beste nieuwe serie van 2021
Young Royals & Squid game ja sorry ik kon niet kiezen er was zoveel nieuw dit jaar
- Beste dramaserie van 2021
9 1 1 , ik vind het echt knap hoe dat deze serie toch elke aflevering boeiend kan blijven en toch een portie drama bevat.
- Beste misdaad/detectiveserie van 2021 & de drama in young royals heeft me wel geraakt
sky rojo ik heb bijna de eerste aflevering gezien en ik vind het een interessante serie en vind het knap dat ze dit jaar 2 seizoenen hebben uitgebracht. In 2022 komt de laatste dus we zullen zien of dat er nog een soort vervolg komt ofzo. Ik hou echt van Spaanse series.
- Meest teleurstellende serie van 2021
Gossip girl , omdat ik op 1 of andere manier toch meer had verwacht want het werd wel groot aangekondigd maar ik hoor er niet veel meer over nu met deel 2.
- Beste komedie/dramedyserie van 2021
deep shit & Generation de eerste afleveringen waren de absolute top!
- Beste mini/anthologie serie van 2021
Storm Lara ik heb deze afleveringen er allemaal op de releasedag doorgejaagd en dit is 1 van de spannendste series van het jaar , na aflevering 2 kun je gewoon niet meer stoppen.
- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021
Red light & deja vu dit is echt het mooiste en kwaliteitsvolle wat men in België en Nederland al heeft gemaakt en daardoor verdienen ze het om genomineerd te worden. Red light was al genomineerd vorig jaar maar nu zijn alle afleveringen in beide landen uitgezonden en hoop ik op een vervolg.
- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021
Chucky het is een horror serie maar past dan zeker hierbij. Of fate the winx saga
- Beste superhelden serie van 2021
Jupiter's Legacy ik heb alleen nog de trailer gezien en deze staat echt op mijn kijklijst maar anders wist ik niet welke serie ik moest nomineren omdat hier niet super veel keuze is zoals bij de andere categorieën , misschien een minder gekende serie danger force
- Beste animatieserie van 2021
chicago party aunt deze serie heeft echt het nodige portie komedie die je na een lange schooldag of werkdag nodig hebt en dan kan je je zorgen lekker vergeten
- Best beëindigd serie in 2021
La casa de papel , ik weet niet of deze dan beter bij dit jaar past of bij de verkiezing van 2022?
- Beste anderstalige serie van 2021
Young Royals , want toen dat ik eenmaal in de serie zat kon ik niet stoppen met kijken en omdat het maar 6 afleveringen had was het uit in 1dag en ik verlang zeker naar seizoen 2 in de zomer van 2022.
- Beste actrice van 2021
HoYeon Jung zij heeft haar rol fantastisch gespeeld in squid game en dat was het grootste pluspunt aan de serie.
- Beste acteur van 2021
Edvin Ryding & Omar Rudberg bij deze categorie kon ik weer niet kiezen omdat ze het allebei perfect hebben gedaan en ze vullen elkaar perfect aan. spoiler: Edvin had een scene waarbij hij dronken moest spelen en die heeft die super sterk gespeeld. Ze spelen beide in Young Royals en ja dit is mijn absolute favoriet van 2021


in mijn eerste reactie zat een fout

19-11-2021 23:17

Het is eentonig ik weet het, maar de series Bosch en Mare of Easttown zijn voor mij toch wel de absolute winnaars van dit jaar.

- Serie van het jaar 2021
Bosch

- Beste nieuwe serie van 2021
Mare of Easttown

- Beste dramaserie van 2021
Mare of Easttown (vind ik meer een detective serie, maar goed)

- Beste misdaad/detectiveserie van 2021
Bosch

- Meest teleurstellende serie van 2021
Jupiter's Legacy

- Beste komedie/dramedyserie van 2021
Resident Alien

- Beste mini/anthologie serie van 2021
Mare of Easttown

- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021
?

- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021
The Expanse

- Beste superhelden serie van 2021
Doom Patrol

- Beste animatieserie van 2021
Attack on Titan

- Best beëindigd serie in 2021
Bosch

- Beste anderstalige serie van 2021
Squid Game (vanwege de hype, het verhaal viel aan het einde erg tegen)

- Beste actrice van 2021
Kate Winslet

- Beste acteur van 2021
Titus Welliver

22-11-2021 22:47

Toch nog veel series van 2021 die ik nog niet heb kunnen zien, dus dat is wel jammer. Was even nadenken, maar kom toch hierop uit:

- Serie van het jaar 2021
Pfoe, welke serie heeft de meeste indruk op me gemaakt. Welke serie was nog steeds aanwezig in mijn gedachten weken na deze te hebben gezien. Vreemd genoeg dacht ik eerst aan een documentaireserie, Clarkson's Farm. Echter ben ik na het zien van alle afleveringen van een zekere animatieserie toch voor die serie gegaan, Arcane. Bizar hoe goed die serie is.

- Beste nieuwe serie van 2021
Uiteindelijk ga ik hier ook weer voor Arcane, it blew me away. Er waren vele andere opties.

- Beste dramaserie van 2021
The Good Doctor. Op een paar mindere afleveringen na, zitten er altijd afleveringen tussen die je bijblijven. Toch echt wel een van mijn favoriete series van de laatste tijd.

- Beste misdaad/detectiveserie van 2021
Lucifer. Een genre dat me niet per se heel erg aantrekt. Desalniettemin is Lucifer een uitzondering op de regel door de toevoeging van fantasy elementen en een goede dosis humor. Jammer dat 't voorbij is.

- Meest teleurstellende serie van 2021
Kan je hier een serie kiezen waarvan je al had verwacht dat het teleurstellend zou zijn? Dan zou ik zeker voor The Walking Dead: World Beyond gaan. Ondanks dat het beter was dan seizoen 1, is het nog steeds erg slecht. Acteerwerk is lachwekkend slecht.

- Beste komedie/dramedyserie van 2021
Sex Education. Het blijft een erg toffe serie waarbij de comedy altijd van hoog niveau blijft.

- Beste mini/anthologie serie van 2021
Ondanks dat er best wat toffe series in deze categorie zijn uitgekomen, heb ik er bizar weinig gezien. Ga dan uiteindelijk ook voor A Teacher, wat afleveringen had die zijn uitgekomen in december 2020. Dan telde het mee, toch?

- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021
Geen enkele Nederlandse en/of Vlaamse serie gezien.

- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021
Er zijn toch best aardig wat leuke series uitgekomen, maar voor mij staat Shadow and Bone hier toch bovenaan. Er staan nog heel veel series op Apple TV+ die onder deze categorie zouden kunnen vallen, maar heb hier nog niks van gezien. Tevens vond ik The Walking Dead en Fear the Walking Dead dit seizoen ook erg goed. Ik ben overigens nog steeds van mening dat sciencefiction en fantasy dusdanig verschillen (en overigens ook meer dan genoeg materiaal hebben) dat dit zou kunnen worden opgesplitst in twee categorieën.

- Beste superhelden serie van 2021
Als The Boys een seizoen had gehad dit jaar, dan wist ik al direct dat dit voor mij de winnaar zou zijn. Echter geen seizoen dit jaar, dus dan maar wat andere opties. Dit was het jaar van Marvel en de uitbreiding van de MCU naar het kleine scherm, de winnaar is wat mij betreft dan ook Marvel's Loki. De andere Marvel series waren ook erg goed, maar Loki steekt er toch overduidelijk met kop en schouders bovenuit.

- Beste animatieserie van 2021
Een van de categorieën die ik dit jaar het meest lastig vond, vanwege de hoge kwaliteit aan series. Uiteindelijk ga ik voor Arcane. Wat een geweldige serie; de stijl, de muziek, de daadwerkelijke emotie die de stemacteuren via hun karakter uiten. Had niet verwacht dat ik deze serie zo goed zou vinden, maar ik ben niet de enige. Andere kandidaten waren Invincible, Marvel's What If...?, Dota: Dragon's Blood en Castlevania. De alom bekende animatieseries met veel te veel seizoenen hoop ik dit jaar echt niet terug te zien, mogelijk bekender, maar zeker niet beter.


- Best beëindigd serie in 2021
Toch weer Lucifer. Over het geheel gezien gewoon een hele goede serie. Zeker na de switch naar Netflix ging de kwaliteit nog verder omhoog. De eerste paar seizoenen hadden aardig wat filler materiaal, maar dit veranderde na de overstap naar de streaming service. Minder afleveringen en van hogere kwaliteit, zoals het hoort.

- Beste anderstalige serie van 2021
Ik heb er maar eentje gezien. Die vond ik op zich ook best tof, Tribes of Europa. Als ik Lupin had gezien, dan had deze waarschijnlijk hier gestaan, maar helaas. Nog niet aan toegekomen.

- Beste actrice van 2021
Misschien totaal onverwacht, maar ik ga voor Lauren Ridloff. Zoveel heeft ze nog niet achter haar naam staan, maar haar acteerwerk in bijvoorbeeld "On the Inside" was echt verbluffend goed.

- Beste acteur van 2021
Tom Hiddleston als Loki. Ik kan dit personage nu niet meer op een andere manier zien dan met zijn gezicht.

01-12-2021 14:50

- Serie van het jaar 2021
The Handmaid's Tale

- Beste nieuwe serie van 2021
Mare of Easttown

- Beste dramaserie van 2021
Billions

- Beste misdaad/detectiveserie van 2021
Godfather of Harlem

- Meest teleurstellende serie van 2021
Coyote

- Beste komedie/dramedyserie van 2021
Breeders

- Beste mini/anthologie serie van 2021
Mare of Easttown

- Beste Nederlandse/Vlaamse serie van 2021
TRECX

- Beste sciencefiction/fantasyserie van 2021
The Expanse

- Beste superhelden serie van 2021
Afgelopen jaar geen...

- Beste animatieserie van 2021
Niet mijn genre.

- Best beëindigd serie in 2021
Bosch

- Beste anderstalige serie van 2021
La Casa de Papel

- Beste actrice van 2021
Elisabeth Moss (The Handmaid's Tale)

- Beste acteur van 2021
David Costabile (Billions)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.