8
anonymous geeft "Chasing Cameron - Seizoen 1" een 8.
Geschreven door anonymous op 25 mei 2017.
0
0

Chasing Cameron - Seizoen 1

Ik vermoed dat de meeste mensen wel bekend zijn met de MAGCON (meet and greet convention) brothers. Deze serie is een documentaire over het leven van Cameron en eigenlijk is het een soort kijkje achter de schermen. Je krijgt te zien dat het leven van een bekend persoon niet alleen maar leuk is, maar dat ook die levens zware periodes bevatten.

In deze serie krijg je de periode te zien waarin Magcon voor het eerst gaat touren door Europa, Australië en Nieuw-Zeeland. De events die zij geven bestaan uit een show en meet and greets. De cast bestaat uit Cameron Dallas (social influencer), Taylor Caniff (internet personality, acteur en rapper), Aaron Carpenter (social influencer, zanger), Blake Gray (Musical.ly star), Willie Jones (singer en songwriter), Trey Schafer (R&B singer), Hunter en Brandon Rowland (Instagram stars), Joey Birlem (Musical.ly star) en Bart Bordelon (oprichter en manager MAGCON). De leden van MAGCON zijn door de jaren heen erg veranderd. In het begin waren Nash Grier en Shawn Mendes hier ook leden van.

In de afleveringen wordt er vooral gefocust op Cameron, maar ook de anderen krijgen de kans hun kant te vertellen. Zo zijn er veel leden van de cast boos omdat zij niet betaald krijgen voor hun tour, de problemen die iedereen heeft met Bart, de tourmanager en de chaos die ontstaat wanneer er niet goed op de details wordt gelet. In de afleveringen is vooral te zien dat MAGCON een jong bedrijf is dat nog veel te leren heeft. Vooral qua planning is dit nodig, aangezien veel events uit de hand lopen, verplaatst of zelfs afgezegd worden. Maar je ziet ook hoe gelukkig de MAGCON brothers kunnen zijn en als ze uiteindelijk met elkaar op vakantie gaan, lijkt het een echte familie te zijn.

Al met al laat deze serie je dus inzien dat het leven van celebrities niet alleen maar over rozen gaat, maar dat zij ook door zware tijden gaan. Weliswaar zijn het heel andere problemen dan wij hebben, maar dat maakt het niet minder erg. Ook de sarcastische humor van de cast maakt het geheel heel fijn om naar te kijken. Als je geïnteresseerd bent in het leven van beroemdheden en met name social influencers is deze serie zeker een aanrader!
Volg Chasing Cameron
Nog onbekend
01x10