Supernatural is een Amerikaanse bovennatuurlijke serie van de zender The CW. De serie ging in première op 13 september 2005.
Supernatural gaat over de broers Winchester die het bovennatuurlijke kwaad bestrijden. Ze nemen hierbij de taak van hun vader John over, die hiermee begonnen is om de dood van zijn vrouw te wreken. Dankzij hun vader groeien Sam en Dean op als demonenjagers. In elke aflevering lossen Dean en Sam een mysterie op door met een bovennatuurlijke tegenstander af te rekenen. Mysteries draaien meestal om kwaadaardige geesten, maar ook vampiers, weerwolven en andere demonen moeten worden verslagen. Mysteries spelen zich af door heel Amerika heen. Dit betekent dat elke aflevering zich in een andere stad of dorp afspeelt, wat de serie een extra dimensie geeft. Omdat Dean vliegangst heeft, rijden de broers per auto van stad naar stad. Dean's 67 Chevy Impala is dan ook, na zijn broer Sam, het meest dierbare in zijn leven.
Net seizoen 5 uitgekeken. Dit zou het einde van de serie moeten geweest zijn, maar de broers gaan rustig verder in seizoen 6. Er zijn inmiddels al 12 seizoenen en in oktober beginnen ze aan S13. Toffe serie. Laat de broertjes voor mij maar verder doen. Een aanrader voor iedereen die houdt van het bovennatuurlijke genomen met een grote korrel zout
dankjewel, ik had al een verzoekje bij netflix gedaan bij help centrum dan snelkoppelingen,maar het nieuws wat er in de link van renzoroy staat daar word je wel blij van.
De enige actuele serie die nog ontbreekt is Supernatural. Netflix en The CW hebben nog niets officieel bekendgemaakt, maar de verwachting is dat deze series binnenkort ook op de streamingdienst verschijnen.
Houd enorm veel van fictie en zeker vampieren,geesten,monsters....
Dus leek supernatural mij echt wel geschikt om te volgen.Ik ben nu op het eind van seizoen 2 en het is echt geweldig!Elke keer een aparte aflevering met op het einde toch altijd een ontknoping.
Onlangs stond ik in de winkel en nam ik alle seizoenen die er te koop stonden om een heuse Supernatural marathon te houden.
Ook het mannelijk schoon in de serie is leuk om naar te kijken.(Dean Winchester)Super serie zeker voor wie van bovennatuurlijke gebeurtenissen houdt)
Leuke en goede serie, maar eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met monsters en demonen en The King of Hell. Castiel blijft leuk en Dean een absoluut lekker ding, zou het wel weten als ik een jaar of tig jonger was, maar het wordt tijd voor een ommezwaai in het verhaal. Die puppydog eyes van Sam heb ik nu echt wel gezien.
Hoi anoniem; dat gek valt nog wel mee (vind ik zelf haha!). Geef je het voordeel van de twijfel en pak een paar afleveringen van seizoen 3, 4. Laat het je weten.
Je moet je inderdaad even door het eerste seizoen heen slepen. Vanaf seizoen 2, met uitzondering van seizoen 6 (slechtste seizoen), wordt het al een stuk beter!
@michaeljackson, dan moet je toch iets beter lezen wat ik heb geschreven. Ik vindt het tijd voor een omezwaai in het verhaal. En zoals het er nu uitziet komt die er ook (wil hier niet op ingaan anders spoiler ik misschien te veel). En je blijft kijken omdat je wil weten hoe het gaat aflopen met Sam, Dean & c.s. Ben wel blij dat ze ..... weer tevoorschijn hebben getoverd, dat maakt het wel weer leuker.
Wat verlaat door het Covid gebeuren, maar nu dan toch de laatste afleveringen gezien. De serie heeft een goed einde gekregen, vind ik. Na 15 jaar was de koek ook wel een beetje op, hoewel ik hem tot het einde met plezier gekeken heb. Ik ben benieuwd of er nog eens een dergelijke serie zal komen die het zo lang vol gaat houden. Ik verwacht het eigenlijk niet.