
De eerste vier dagen van de release van de serie hebben seizoen twee al in de top 10 van niet-Engelstalige Netflix-series aller tijden gezet: Het staat momenteel op de zevende plaats, net achter deel twee van Lupin (68,4 miljoen keer bekeken). Nog een week kijken zal Squid Game seizoen twee waarschijnlijk naar de tweede plaats op de lijst brengen, achter alleen seizoen één. In de top 10-lijsten aller tijden van Netflix is rekening gehouden met de views van de eerste 91 dagen dat een serie of film is uitgebracht.
Seizoen één van Squid Game werd 265,2 miljoen keer bekeken in de eerste 91 dagen. Seizoen twee is al iets meer dan 25 procent op weg naar dat totaal.
Squid Game was de nummer 1 serie in 92 van de 93 landen die Netflix vermeldt op de ranglijst voor de week van 23 tot 29 december. De enige uitschieter was de Verenigde Staten, waar seizoen twee achter de twee NFL-wedstrijden op eerste kerstdag van de streamer stond.
De release van seizoen twee zorgde er ook voor dat seizoen één meer bekeken werd. Het stond op de derde plaats op de lijst van niet-Engelstalige series voor deze week met 8,1 miljoen weergaven (67,1 miljoen kijkuren) wereldwijd. De Noorse rampenminiserie La Palma staat op de tweede plaats met 12,2 miljoen views.
Seizoen twee van Squid Game speelt zich grotendeels twee jaar na de gebeurtenissen van het eerste seizoen af, met overwinnaar Gi-hun (Lee Jung-jae) die het spel opnieuw betreedt in een poging de verantwoordelijken te vinden en te pakken, waaronder de Front Man (Lee Byung-hun). Bedenker en showrunner Hwang Dong-hyuk heeft gezegd dat de serie zal eindigen met een derde seizoen, dat volgend jaar te streamen is.
Seizoen 2 en 3 zijn gelijktijdig opgenomen, dus een vlotte release zou zomaar mogelijk zijn.