Sense8 is een Amerikaanse dramaserie van de zender Netflix. De serie ging in première op 1 september 2014.
Een groep personen over de hele wereld zijn plots mentaal verbonden. Samen moeten zij een manier vinden om te overleven terwijl ze opgejaagd worden door degenen die denken dat zij een gevaar vormen voor de wereldorde.
Een serie waar ik met veel plezier naar keek, het speet me dat deze werd afgelast. De laatste aflevering van 2 uur wordt gefilmd, ik hoop dat het niet te laat zal zijn.
Volgehouden tot afl 10. Over doorzettingsvermogen gesproken. Toen de stekkers eruit. Wat een waardeloze flut serie. En dan kan het wel 2015 zijn maar ik zit niet te wachten op die homo scenes. Seizoen 2 is aan mij niet beteed.
Tsja, de serie wordt gemaakt door The Wachowskis (makers van o.a. The Matrix Trilogie en Cloud Atlas) en die zijn beide transgender, dus ik denk mede daarom het transgender personage Nomi Marks en idd die 'homo scenes' . Welkom in 2017 :P
http://tvline.com/2017/06/29/sense8-revival-update-netflix-special-ordered-2018/