Sense8 is een Amerikaanse dramaserie van de zender Netflix. De serie ging in première op 1 september 2014.
Een groep personen over de hele wereld zijn plots mentaal verbonden. Samen moeten zij een manier vinden om te overleven terwijl ze opgejaagd worden door degenen die denken dat zij een gevaar vormen voor de wereldorde.
Ik ben inmiddels 7 afleveringen verder maar het weet me nog niet echt te boeien.. Het is te chaotisch door de vele verhaallijnen.. Maargoed, het eerste seizoen is altijd even wennen. Ik ga de overige afleveringen nog kijken, hopelijk wordt het nog beter.
Ik heb alle 12 afl gezien, een topserie , Het doet me denken aan een boek...Theodore Sturgeon's "More Than Human" , na elke aflevering word het duidelijker, klasse serie , ik wacht met spanning op seizoen 2
Seizoen 1 gezien. Als Lost fan vind ik dit een goede opvolger. Diepgang, onbekende acteurs (behalve een voormalig Lost acteur). De ene verhaallijn sprak mij net iets meer aan dan de andere maar het stoorde me niet verder. De seksscène en bevallingscene had voor mij niet gehoeven in deze setting. Iets te expliciet dat ik niet bij deze serie vind passen.
Ik ben benieuwd naar seizoen 2 of ik die ook binnen een week helemaal uitkijk omdat ik niet kan wachten op de volgende aflevering.
Eerste aflevering gezien maar waar ik naar heb zitten kijken, geen idee.
Kan er geen touw aan vast knopen. Wat een chaos. Zal proberen de tweede aflevering te kijken maar ik ben bang dat ik die niet af ga kijken. Really weird!!
Ik ben er maar mee gestopt, de pilot was wat mij betreft absoluut niet pakkend genoeg, terwijl dat voor mij de meest belangrijke aflevering is om te bepalen of ik verder kijk.
Wat een troep. Mooi gefilmde troep, dat wel, maar zoals BadWolf hier al heeft gesteld had ik ook geen idee waar ik naar of waarom ik nog zat te kijken na 30 minuten.
De makers proberen in de pilot op één of andere manier aan te tonen dat een x aantal mensen van over heel de wereld met elkaar verbonden zijn en doen dit door om de paar minuten van de eene locatie naar de andere over te springen zonder dat er ook maar iets dat op een verhaal lijkt aan te pas komt.
Aflevering 2 hoeft voor mij al niet meer, ik heb mijn portie al ge had.
Gisteren de eerste aflevering gezien, is het nu één serie of een serie.met kortfilms, daar zijn we hier nog niet aan uit.
Een vol uur met allerlei personages, fragmenten die van de hak op de tak springen en dan slagen ze er nog niet in om een een tipje van de sluier op te lichten of de richting die de serie uit zal gaan naar voor te brengen.
Vanavond aflevering 2, als deze net zo verwarrend en onsamenhangend is als aflevering 1, dan hoeft de rest al niet meer.
Het klopt dat de serie even nodig heeft om goed te begrijpen waar het nou precies over gaat, voor mij werd dit duidelijker na aflevering 4. Ik raad je zeker aan om deze serie te kijken want hij was geweldig! Ik raad hem dan ook zeker aan en mocht je de serie toch niet leuk vinden of interesse in hebben dan kan je altijd nog stoppen.
Die sex scène was wel een beetje awkward...