Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
0
7
Bekijk stemmen

Netflix gaat niet verder met The Punisher en Jessica Jones

Jessica Jones en The Punisher, de superheldenseries die momenteel via Netflix zijn te zien, krijgen geen vervolg.

Netflix bevestigt maandag in gesprek met website Deadline dat het tweede seizoen van Marvel's The Punisher en het derde seizoen van Jessica Jones tevens de laatste zullen zijn. Het laatste seizoen van Marvel's The Punisher is sinds vorige maand bij de streamingdienst te zien. Het derde en laatste seizoen van Jessica Jones zal later dit jaar uitgebracht worden.

De drie andere op Marvel-strips gebaseerde Netflix-originals werden eerder al geannuleerd. Ook Luke Cage, Marvel's Iron Fist en Daredevil zijn inmiddels stopgezet. Waarschijnlijk heeft het einde van de series te maken met de komst van Disney+, de streamingdienst van Disney. Oude en nieuwe Marvel-producties zullen namelijk op deze dienst te zien zijn.

6732 DisneyPlus
Leuk?
0
7
Bekijk stemmen

Reacties (14)

avatar_H3nDri3
19 feb 2019 09:42 -
Klote Disney.

Overigens als je een nieuwsbericht echt woord voor woord overneemt van nu.nl mag/moet je dat er wel even bij vermelden. Bronvermelding?
Reageer
avatar_renzoroy
19 feb 2019 10:38
Haha. Is idd exact gekopieerd...
Reageer
avatar_JanWillemK
19 feb 2019 15:44 -
Balen! Misschien dat er een nog een kans is dat Disney de serie(s) verder zal oppakken/uitbrengen?
Reageer
avatar_H3nDri3
19 feb 2019 16:24
Moeten ze wel 2 jaar wachten. Zolang heeft Netflix de rechten nog.
Reageer
avatar_JanWillemK
19 feb 2019 17:31
Waarom brengt Netflix dan niet gewoon nog een seizoen uit met een mooi einde voor The Punisher!?
Reageer
avatar_renzoroy
19 feb 2019 17:42
Bijgewerkt op: 19 feb 2019 17:42
Dit is wat ik heb kunnen vinden:


In October 2018, Netflix cancelled both Iron Fist and Luke Cage, each after two seasons,[65][66] followed by the cancellation of Daredevil in November after three seasons. Luke Cage was cancelled do to third season financial terms, while Daredevil was due to Netflix looking to fund their own properties.[67] Kevin Mayer, chairman of Walt Disney Direct-to-Consumer and International, indicated that he would consider the show for Disney+,[68] but the Netflix-Marvel TV pack restricts the appearance of the four original characters from any non-Netflix series for two years after being canceled. Thus 2020 would be the earliest that the shows could be revived on Disney+.[69]
Reageer
avatar_JanWillemK
19 feb 2019 18:00
Aha, duidelijk.
Reageer
avatar_H3nDri3
19 feb 2019 18:04
@JanWillemK Netflix heeft wel de rechten, maar Marvel/Disney moet de serie maken. Die vragen veel geld en dat wil Netflix niet betalen. Dus nu kunnen beide niks voor de komende 2 jaar.
Reageer
avatar_JanWillemK
20 feb 2019 07:23
Jammer. Gelukkig heeft The Punisher nog een goed einde gekregen :)
De overige van de series kijk ik niet (meer).
Reageer
avatar_TnTNL
20 feb 2019 08:10
@JanWillemK Ja precies. Ik heb hetzelfde. En nu dat het mooi afgerond is ben ik er ook wel klaar mee.
Reageer
avatar_crix
19 feb 2019 17:55 -
Lekker bezig Disney. Eerst star wars verkloot en nu dit.
Reageer
avatar_Solis
19 feb 2019 23:51 -
Di$ney.
Reageer
avatar_TnTNL
20 feb 2019 08:12
₫i$₦€¥
Reageer
avatar_Oelypessy
22 feb 2019 11:54 -
Wel jammer, maar het is toch ook klaar zo... Eerste seizoen punisher was geweldig. Tweede deels gewoon minder en met name begin van dat seizoen was vewoon van middelmaat. Jessica Jones idem....
Reageer