Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Populairste series afgelopen week (49)

Vrijdag is een mooie dag om te bekijken wat nou de populairste series waren op MijnSerie van afgelopen week. Mochten er namelijk voor jou interessante series tussen staan, kan je er dit weekend gelijk mee beginnen. Dus daar gaan we.

Op nummer 1 staat Arrow

Er hebben 513 leden aangegeven dat ze afleveringen hebben gezien van Arrow. Momenteel wordt het achtste seizoen uitgezonden.


Op de tweede plek staat The Flash (2014)

Er hebben 489 leden aangegeven dat ze afleveringen hebben gezien van The Flash (2014). Momenteel wordt het zesde seizoen uitgezonden.


De derde plek is voor The Walking Dead

Er hebben 406 leden aangegeven dat ze afleveringen hebben gezien van The Walking Dead. Er is geen aflevering uitgezonden afgelopen week. De datum voor de volgende aflevering is nog niet bekend.


Op plek vier staat The Mandalorian

Er hebben 386 leden aangegeven dat ze afleveringen hebben gezien van The Mandalorian. Momenteel wordt het eerste seizoen uitgezonden.


En op de vijfde plek staat Supergirl

Er hebben 351 leden aangegeven dat ze afleveringen hebben gezien van Supergirl. Momenteel wordt het vijfde seizoen uitgezonden.


Wist je dat je als je over een Premium account beschikt, je altijd deze informatie in kan zien. Ook is het mogelijk om per genre dit te bekijken. Dus waar wacht je nog op? Natuurlijk kan je het eerst een maandje proberen. Gratis en je zit nergens aan vast!
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Reacties (11)

avatar_HereIsTom
07 dec 2019 11:33 -
3 kinderseries in de lijst!
Reageer
avatar_tweemaalh
07 dec 2019 11:59
Word je het zelf niet een beetje zat om elke week dezelfde grap te maken?
Reageer
avatar_HereIsTom
07 dec 2019 12:58
Zijn toch kinderseries ????
Reageer
avatar_Roeman
07 dec 2019 13:31
Nee, je kunt het geen kinderseries noemen. Kinderseries zijn Pippi Langkous, Pippo de Clown en dergelijke. Dit zijn series voor jong volwassenen en iedereen die er van houdt. Jij behoort daar dus niet bij, dat geeft helemaal niet. Dat mag maar om dan week na week te roepen dat het kinderseries zijn is niet nodig.
Reageer
avatar_H3nDri3
07 dec 2019 13:38
Ach Tom, die ooit een serie een 1 gaf omdat hij er niks van snapte. Dan lijken me deze 'kinderseries'toch echt iets voor hem.
Reageer
avatar_HereIsTom
07 dec 2019 13:58
Tja als ik het een achterlijke serie vind, dan geeft ik het een 1. Gelukkig zijn er ook nog series voor mensen die wel logisch kunnen nadenken ;-)
Reageer
avatar_tweemaalh
07 dec 2019 14:51
Ieder zo zijn ding. Arrow en en de spinoffs zijn ook niet per se aan mij besteed. Maar ik vind het een beetje flauw om het tot kinderserie te bestempelen. En om dat elke keer te herhalen als er een nieuwsbericht over verschijnt.
Reageer
avatar_renzoroy
07 dec 2019 18:10
@H3nDri3 Precies, series zoals Fargo zijn te moeilijk voor hem en de rest zijn "achterlijke" kinderseries. Zo blijven er bijna geen series voor hem over haha. :p
Reageer
avatar_HereIsTom
07 dec 2019 18:59
Kijken jullie maar lekker verder kinderen!
Reageer
avatar_H3nDri3
07 dec 2019 19:18
Doe ik. Enne als je ooit iets niet snapt schroom niet om me een bericht te sturen, dan probeer ik het aan je uit te leggen in simpele woorden zodat jij het ook snapt.
Reageer
avatar_HereIsTom
08 dec 2019 00:02
Zal ik doen!
Reageer