In the Flesh is een Britse serie van de zender BBC Three. De serie ging in première op 17 maart 2013.
In the Flesh gaat over Kieren, een tiener dat PDS (Partially Deceased Syndrome) heeft en ook nog eens teruggebracht is van zijn dood. In The Flesh vindt plaats na een zombie apocalyps. Als er een remedie is gevonden proberen ze de geïnfecteerde zombies terug te brengen naar de normaliteit van mensheid.
In the Flesh is een Britse serie van de zender BBC Three. De serie ging in première op 17 maart 2013.
In the Flesh gaat over Kieren, een tiener dat PDS (Partially Deceased Syndrome) heeft en ook nog eens teruggebracht is van zijn dood. In The Flesh vindt plaats na een zombie apocalyps. Als er een remedie is gevonden proberen ze de geïnfecteerde zombies terug te brengen naar de normaliteit van mensheid.
Een typische britse serie. Ik heb de eerste tien minuten van de eerste aflevering gezien, maar ik irriteer me er nu al aan. Een leuk idee op zich (nog onwerkelijker dan een zombie-apocalyps), maar het moet héél goed uitgewerkt worden wil het goed uitpakken. Absoluut niet mijn ding.
Heb alle drie afleveringen gezien en ben positief verrast. De eerste minuten was het even afwachten, maar In The Flesh werd steeds beter!!! Ben er al fan van!!
Een unieke kijk op het zombiegenre die ik zeer kan waarderen!! Daarbij is nog maar slechts een klein deel behandeld in seizoen 1. Ik kijk al uit naar seizoen 2, benieuwd wat er nog meer onthuld gaat worden....
Goed verhaal. Daarnaast wordt er goed geacteerd. Het Engelse landschap geeft een grimmige en dus passende sfeer, ik vind het beter dan die in The Walking Dead.
Wat een ware verrassing was dit zeg... En lekkere luchtige driedelige Engelse Walking dead. De drie delen waren ook mooi van lengte. prima tussendoortje voor 1 of twee vrije avonden. Alles zat er in... Zelf de Engelse humor! En dat luchtte op...