7
Frederika Reihs geeft "Tiny Pretty Things - Eerste aflevering" een 7.
Geschreven door Frederika Reihs op 29 december 2020.
1
0

Tiny Pretty Things - Eerste aflevering

De rivaliteit op de Archer school voor dans is meedogenloos wanneer Neveah Stroyer daar gaat starten geholpen door een volledige beurs. Ze begint midden in het schooljaar, dankzij een noodlottige val van een studente, maar was dit een wel een ongeluk? En wie gaat dan de schuld krijgen van deze dramatische val van Cassie Shore, haar vriend, een rivaliserende klasgenoot of een stalker? Alle mogelijkheden liggen open wanneer Neveah begint aan haar nieuwe dansopleiding.

Tiny Pretty Things

Neveah Stroyer wordt sterk neergezet door Kylie Jefferson als een outsider die haar eigen normen en waarden heeft. Ze past niet altijd even goed tussen de karakters van de dansleerlingen, maar ze is uniek en staat haar mannetje wel. Ze is een verfrissend karakter in een grote groep rijke jongeren die kan doen wat ze willen en nooit hoeven na te denken over de consequenties.

High school drama met een passie voor dans, gratie en schoonheid.

De serie zit in de eerste aflevering al vol met drama met meerdere verhaallijnen en veel seks. Niet alles is even nodig voor het verhaal en zorgt voor afleiding van het hoofddoel; het opsporen van de persoon onder de hoodie die Cassie Shore van het dak heeft geduwd. Tiny Pretty Things past goed in het straatje van Riverdale en Pretty Little Liars. Gelukkig zorgt Kylie Jefferson voor het nodige realisme in de serie en houdt dus ook beide voeten op de grond.

Tiny Pretty Things

Tiny Pretty Things laat de lelijke kant zien van ballet. Waar niet alles zo lieflijk is als men kan denken als je de dansers op het podium ziet, de wereld is hard in de coulisse. Als je houdt van drama en ballet dan is dit de perfecte combinatie. High school drama met een passie voor dans, gratie en schoonheid. Zal de dader het bij Cassie houden of volgen er meer?
Volg Tiny Pretty Things
Push Comes to Shove
Push Comes to Shove