The Blacklist is een Amerikaanse misdaaderie van de zender NBC. Deze serie ging in première op 23 september 2013.
's Werelds meest gezochte crimineel geeft zichzelf aan en biedt aan om iedereen aan te geven met wie hij ooit heeft gewerkt. Zijn enige voorwaarde is dat hij alleen werkt met de nieuwgeslagen FBI agent met wie hij geen connectie lijkt te hebben.
Seizoen 1 was goed vol te houden en seizoen ook wel, maar had soms wel wat moeite om door te kijken.
Het lijkt op dat seizoen 3 over andere boeg wordt gegooid. Dat hebben ze op mooi moment gedaan, anders hadden ze denk ik heel wat publiek verloren. Ik was namelijk wel een beetje klaar met The Blacklist.
Hopelijk is mijn ondervinding juist dan geef ik het nog een kans.
Wat een geweldige en bizarre laatste aflevering van seizoen 3. Aangezien hij over 2 dagen pas op de nederlandse tv wordt uitgezonden zal ik uiteraard niks verklappen.
Maar kijken!!!
Altijd graag gekeken, goeie serie, maar seizoen 7 vond ik echt vies tegenvallen. Wil nog net niet zeggen dat het zonde van mijn tijd is, maar het komt in de buurt. Hoop dat seizoen 8 weer beter wordt en dat het dan ook stopt. Langer dan 8 seizoenen gaat nooit goed. Ook heb ik nooit begrepen waarom ze geen betere actrice konden vinden voor Elizabeth Keen (Megan Boone), ik vind haar echt verschrikkelijk slecht spelen. Maar ja... daar is het nu te laat voor.
Het lijkt op dat seizoen 3 over andere boeg wordt gegooid. Dat hebben ze op mooi moment gedaan, anders hadden ze denk ik heel wat publiek verloren. Ik was namelijk wel een beetje klaar met The Blacklist.
Hopelijk is mijn ondervinding juist dan geef ik het nog een kans.