Quantico is een Amerikaanse misdaadserie van de zender ABC (US). De serie ging in première op 27 september 2015.
Een diverse groep nieuwelingen arriveren op de FBI basis in Quantico om getraind te worden. Zij zijn de beste, slimste en meest gelauwerde nieuwelingen, dus niemand verwacht dat één van hen de grootste aanval op New York beraamt sinds 11 september 2001.
Ik heb nu de eerste 3 afleveringen van de serie bekeken en ik ben verliefd, er zijn zoveel vragen die ik beantwoord wil hebben en daarom blijf ik ook kijken. Elke aflevering is spannend en kom je weer nieuwe dingen te weten. Het leuke aan Quantico is dat de serie in twee tijdzone's leeft. De opleidingsperiode en het heden waar er een aanslag is gepleegd. Er word vanuit allerlei kanten met je gedachtes gespeeld en dat maakt het ook erg onvoorspelbaar. Daarnaast vind ik het geweldig dat Priyanka Chopra de hoofdrol heeft in deze serie, ze is een super goede actrice en het is leuk om haar in deze rol te zien.
Het is erg jammer dat mensen zo snel kritiek leveren, maar deze serie is erg goed en ik kan niet wachten op meer afleveringen.
Je zit op een site over series. Je kunt dus niet verwachten dat elke reactie op een serie positief is. Er zullen nou eenmaal mensen zijn die het anders zien dan jij. Ik vind het erg jammer dat mensen dat maar niet willen snappen!
Quantico is beslist geen topper, sterker nog: het is een serie die je absoluut niet moet ontleden en analyseren anders valt de serie door de mand. Ik guilty pleasure deze dit seizoen. Dit vind ik een oké onzinserie die je er naast kijkt.
Goeie serie, het mooiste eraan vindt ik de vele connecties waar je in 1e instantie helemaal niks van af weet, en de meeste van de connecties blijft je toch maar verbazen.
Een grote chaotische bende veel te veel verhaal lijnen ik had grote moeite om het uit te zitten! Ik geef deel 2 nog een kans maar of het wat word ik twijfel sterk.
Ik stop ermee. Seizoen 1 was heel goed, maar seizoen 2 staat op de snelknop. Er is geen doorkomen aan. Helaas. Mijn beoordeling berust op seizoen 1. Seizoen 2 krijgt van mij een zesje.
Het is erg jammer dat mensen zo snel kritiek leveren, maar deze serie is erg goed en ik kan niet wachten op meer afleveringen.
Quantico is beslist geen topper, sterker nog: het is een serie die je absoluut niet moet ontleden en analyseren anders valt de serie door de mand. Ik guilty pleasure deze dit seizoen. Dit vind ik een oké onzinserie die je er naast kijkt.