
De nieuwe bundel wordt beschikbaar mét en zonder reclames. Daarmee komen de populairste series van de streamingdiensten beschikbaar, waaronder The Bear, Shōgun, House of the Dragon en natuurlijk Bluey (2018).
De officiële release bevat series en films van "ABC, CNN, DC, Discovery, Disney, Food Network, FX, HBO, HGTV, Hulu, Marvel, Pixar, Searchlight, Warner Bros en nog veel meer" als onderdeel van het aanbod.
Disney Direct to Consumer President Joey Early zei dat de nieuwe bundel consumenten "nog veel meer keuze en waarde" kan gaan bieden. "Deze geweldige nieuwe samenwerking zet abonnees op één, waardoor ze toegang krijgen tot filmkaskrakers, Originals en drie gigantische bibliotheken met de beste merken en entertainment die er nu beschikbaar is," zei hij in een statement.
De prijs van de nieuwe bundel is nog niet bekend. Vooralsnog komt deze ook alleen in de VS. Voor Nederland en België is zojuist de releasedatum voor het nieuwe HBO Max aangekondigd, terwijl dit in de VS al een tijd uit is onder de noemer Max. Er is dan ook nog geen releasedatum voor de bundel.