Leuke vermakelijke serie.
Alleen jammer dat de episodes zo kort duren.
En er wordt aangegeven dat het er 8 zijn terwijl dit er 7 zijn.
Ook de tvdb geeft aan dat het er 7 zijn.
Leuke serie! Kijkt lekker weg, vooral omdat de afleveringen zo kort zijn. De vergelijking met TEOFW is niet gek (zelfde regisseur, maar ook een beetje hetzelfde toontje overall), maar ik denk dat ik TEOFW dan toch leuker vind. Alyssa heeft toch iets meer charme dan Syd, wat toch ook wel een heerlijk personage is. Ik zou het vreselijk jammer vinden als deze serie geen tweede seizoen zou krijgen, want met zo'n einde is dat echt wel verplicht!
Alleen jammer dat de episodes zo kort duren.
En er wordt aangegeven dat het er 8 zijn terwijl dit er 7 zijn.
Ook de tvdb geeft aan dat het er 7 zijn.