Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Ik ben opzoek naar een vrouwen serie. (Drama ofso)

19-01-2015 23:48

Ik heb al veel series gekeken, ik zal ff me hele lijstje neerzetten dan weten jullie waar ik van hou.

Drama Series die ik kijk/gezien heb.
- Army Wives (de beste vrouwen drama die ik heb gezien maar is gecancelt)
- Heartland (Erg goede serie familie drama een van me fav series, 8e seizoen is nog bezig)
- Nashville ( ook heel erg goed)
- Orange is the new black (super goed)

Ik zoek een leuke drama, ik hou van romantische series etc, en everyday problems etc ook wel, maar het moet niet te veel commedy in zich hebben, soms moet er ook wat leuks gebeuren, het beste voorbeeld wat ik kan geven wat ik zoek = "Army Wives" , en "Heartland", ook heb ik t liefste dat de serie nog bezig is, want ik hou niet zo van naar gecancelde series kijken.

Even over heartland om die serie wat mond reclame te geven want die is erg goed "het gaat over een paarden ranch, en een meisje geneest paarden enz, en er gebeurt everyday dingen, mensen van 10 jaar enz kunnen die ook makkelijk kijken en toffe familie drama. En zeer ondergewaardeert, de serie is van de canadese netwerk CBC, en is de langste scripted series op dat netwerk"

Sorry voor de lange tekst:)

20-01-2015 05:43

Shameles US

Shameless US gaat over een Amerikaanse problematieke familie. Het is een remake van de Britse Shameless, maar de Amerikaanse is beter en heeft betere acteurs. Het is een serie dat vol drama, maar ook komedie zit. Ik persoonlijk vind het een geweldige serie, maar om nou te zeggen dat het een vrouwenserie is? Nou nee, ik denk dat deze serie wordt gewaardeerd door man en vrouw en dat geldt ook voor Orange is the New black :)

20-01-2015 09:35

Gilmore Girls :D Zit wel aardig wat humor in...!
Anders misschien Mcleod's Daughters..?
Ik had ook gelezen dat One Tree Hill een goede serie is.

Deze series zijn allemaal al tot een einde gekomen dus kan je alles lekker achter elkaar kijken ;)

20-01-2015 18:05

Pffff, uitslover :p

21-01-2015 09:45

@Dubst3p heheh

Tip: Friday Night Lights!

25-01-2015 01:43

One tree hill en friday night lights zijn a geeindigt, dus die vallen af! Thanks voor de tips, straks als de film afgelopen is zal ik trailers gaan kijken en wat series van het lijstje uitzoeken!

26-01-2015 18:01

Ik ben zelf ook erg fan van Heartland! al weet ik niet waar ik ze nog kan kijken aangezien popcorntime deze serie niet kent.
Maar een aanrader is Hart of Dixie op tv ook wel bekend als Dokter Hart.
Verder weet ik niet of je van science fiction houd? Maar the vampire diaries en the originals zijn ook 2 grote favorieten van me.
En daarnaast volg ik ook Reign en Revenge nog.
Hoop dat je er wat aan hebt :)

26-01-2015 18:17

Vampire dairys staat op me lijstje je houd van science fiction dan moet je the 100 zeker kijken!

26-01-2015 18:21

Btw, ik ben pretty little liars aan het volgen, leuke serie:)

27-01-2015 09:34

Outlander. Wel wat anders, speelt zich in de 18e eeuw af. Maar ontzettend mooi en goed gespeelde romantische drama!

28-01-2015 13:35

Smurffjee,

Beste kans om heartland te bekijken is op Primewire.ag (beter bekend as 1 channel op xbmc), die hebben bijna alles, maar je kan het ook proberen op couchtuner.eu (heeft een grote serie aanbod, maar helaas niet altijd alles)

28-01-2015 21:11

the night shift, kort 1e seizoen maar errug leuk. En ik denk dat je Finding Carter ook wel leuk gaat vinden

29-01-2015 19:22

ik zou hart of dixie proberen...

16-02-2015 11:15

Mistresses vind ik ook wel nog een boeiende reeks. (momenteel al twee seizoens en er komt een derde)
Gossip girl is ook een echte aanrader! (verhaal is nu geëindigd, MAAR er zijn wel wat seizoenen en het heeft een goed einde, geen einde dat geen einde is haha)
Grey's Anatomy ziekenhuisreeks met ook veel persoonlijk drama! (is ook nog bezig, en al heel wat seizoenen!)

18-02-2015 18:12

Damage met glen close...erg spannend

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.