Constantine is een Amerikaanse horrorserie van de zender NBC. De serie ging in première op 24 oktober 2014.
Constantine is gebaseerd op de Hellblazer strips van DC Comics en de serie gaat over een 'meester van het occulte' genaamd John Constantine. In deze nieuwe dramaserie worstelt Constantine met zijn geloof en wordt hij achtervolgd door zonden uit zijn verleden. Dat alles verandert wanneer hij plots wordt aangewezen om de mensheid te beschermen tegen het kwaad.
Ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat deze serie is gestopt.
Ik ben geen fan van supernatural, die serie trekt me niet (weet ook niet waarom), maar deze serie met de acteurs, en de rollen die deze spelen, vond ik gewoon geweldig.
Goede pilot, sterke start van een serie met veel potentie. Special effects zijn dik in orde; enige minpuntje(!): het acteerwerk is af en toe wat aan de zwakke kant.
Ik moet zeggen dat ik wel even moest wennen de eerste 15-20 minuten en dacht waar ben ik nou in beland. Daarna komt Liv erbij en krijgt het verhaal veel meer vorm. Moet ook zeggen goede pilot. Belooft veel goeds.
Vette serie soms wat ondergewaardeerd ik heb de film gezien en dit is een zeer goede reboot. ok de eerste paar afleveringen zijn ad zwakke kant de acteurs moeten zich even in hun rol vinden. Maar narmate de serie vordert verbetert zowel het verhaal als de acteurs. geruchten gaan dat als nbc niet verder wil syfy channel het gaat overnemen. wss wel met dezelfde acteurs onder de naam hellblazer naar de oorspronkelijke comics.
"promised I’d share news when I had it — sadly, that news is not good. The cast and writers of Constantine are being released from their contracts. The studio tried to find a new home for the show, for which we’re forever grateful, but those efforts didn’t pan out. I’m sorry, I wasn’t provided any information on the attempts to sell the show elsewhere. All I can report is that the show is over."
Ik ben geen fan van supernatural, die serie trekt me niet (weet ook niet waarom), maar deze serie met de acteurs, en de rollen die deze spelen, vond ik gewoon geweldig.
Heel erg jammer.