The Event is een Amerikaanse thrillerserie van de zender NBC. De serie ging in première op 20 september 2010.
The Event gaat over Sean Walker die de mysterieuze verdwijning van zijn verloofde Leila onderzoekt. Daarbij legt hij ineens de grootste cover-up in de historie van het land bloot, waar zelfs de nieuw verkozen president mee te maken krijgt. Er is ineens een probleem dat het hele lot van de mens beïnvloedt.
Gister de laatste aflevering gezien van seizoen 1. Er MOET echt een nieuw seizoen van komen. Hoop dat NBC die juiste noodoplossing vind...
Toffe serie!
Ja k*t dus zo maar gestopt zonder melding. Echt iets voor de comerciele zendetrs, of zomaar stoppen of iets herhalen wat je al gezien hebt. Kijker kom in axtie en klaag met z´n allen!
@Tijnos Seizoen 1 is nog niet afgelopen, er zullen nog 9 afleveringen volgen. Deze afleveringen zullen worden uitgezonden vanaf februari. Of er een tweede seizoen komt is nog onbekend.
@koos Dit heeft natuurlijk niks met de zender hier in Nederland te maken. RTL heeft de serie gekocht toen de serie in Amerika al gecancelt was. Zal dan wel goedkoper ofzo zijn..
@-janpieter
Dat USA is gestopt met de serie kan RTL niets aan doen.
Maar op deze manier stoppen wel
Ook met het uitzenden van herhalingen door nieuwe delen (doorelkaar) van verschillende serie´s wel!