The 100 is een Amerikaanse sciencefictionserie van The CW. De serie ging in première op 19 maart 2014.
De serie speelt zich af 97 jaar nadat een nucleaire oorlog de beschaving heeft verwoest. Een ruimteschip dat huisvesting geeft aan de eenzame menselijke overlevenden stuurt 100 jeugddelinquenten terug naar de aarde om te onderzoeken of er een mogelijkheid is tot rekolonisatie. Gebaseerd op de Alloy boeken van Kass Morgan.
Erg valse start als je het mij vraagt. Ben na aflevering 2 al afgehaakt. Gaat het echt beter worden of kan ik m'n pijlen beter op een andere serie richten?
Zopas seizoen 1 gezien en de serie is me wel bevallen. Inderdaad de serie wordt sterker naarmate de afl. vorderen. Ga in elk geval kijken naar seiozen 2.