Ik begrijp niets van de positieve vibe over deze serie: traag, slap verhaal en ergernissen over de karakters. Ik vind Martin Freeman erg goed, maar ik kon deze serie maar twee afleveringen volhouden... En dan de 2e ook nog fastforward!
Ik ben een van die mensen die de loftrompet over deze serie geblazen heeft en ik snap heel goed wat je bedoelt. Want het is traag en de personages zijn ergerlijk en onsympathiek. Maar voor mij maakt dat het juist goed. De focus ligt heel erg op het feit dat de rottige wereld waarin de hoofdpersoon leeft hem op deze manier vormt en niet zozeer op het verhaal waarin afgerekend moet worden met een crimineel. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit niet ieders cup of tea is