Suits is een Amerikaanse juridische dramaserie van de zender USA Network. De serie ging in première op 23 juni 2011.
Mike Ross is een luie maar briljante schoolverlater die zonder een diploma bij een sollicitatiegesprek terecht komt met een van de beste advocaten in New York: Harvey Specter. Harvey heeft het eigenlijk wel gehad met de standaard afgestudeerde rechtenstudent en neemt een gok door Mike aan te nemen na het zien van zijn talenten en zijn fotografisch geheugen.
Nou normaal gesproken zou ik deze dus niet gaan kijken want ik hou niet zo van dit genre maar omdat JessicaD het me toch echt aanraadde om toch te proberen zal ik vanmiddag een paar afl. gaan kijken, ben benieuwd!!
Deze serie is echt leuk, rechtenseries vindt ik meestal nogal saai maar deze is echt heerlijk om te kijken. Seizoen 1 tot 3 vond ik echt goed, seizoen 4 vindt ik tot nu toe wat minder maar nog steeds erg leuk.
Wat ben ik blij dat ik deze serie ben gaan kijken! Harvey is mijn favoriet, maar Mike vind ik ook heel erg leuk. Suits bevat heel interessante verhaallijnen. Het is nooit saai. Een aanrader!
Ik wil hier geen spoilers neerzetten dus kijk even hier: http://www.eonline.com/news/736416/suits-just-revealed-who-turned-mike-ross-in-and-it-was-not-who-we-expected.
De vriend van me zus had het me aangeraden en ik verveelde de mw op een dach dus ik dacht nou oke dan 1 aflevering vondt het wel grappig vaak van Ha in your face 3 afleveringen gekenen toen andere series kwamen weer dus ben ik er mee gestopt maar nu op RTL4 vindt ik helemaal top gewoon 1 per week fine by me op naar volgende week !! 8/10
Ik snap niet precies waar de vergelijkingen met "Mad Men" vandaan komen; deze serie is een grappige kruising tussen L.A. Law, een soap en een sitcom (de bijdragen van Louis Litt). Door de fraai outfits aangenaam kijkwerk, maar ondanks wat vermoedens van 'sociaal commentaar' is het vooral oppervlakkig en mierzoet. Na twee afleveringen van seizoen 4 (ik was afgehaakt bij seizoen 2) ben ik alweer naar andere series aan het kijken.
Ik erger me steeds vaker aan mike zijn koppigheid.Daarnaast is hij de enige die recht lijkt te hebben op een liefdesleven, voor de anderen is dat niet weggelegd. Verder is de serie top en Louis is de man!