Revenge is een Amerikaanse dramaserie van de zender ABC. De serie ging in première op 21 september 2011.
Emily Thorne komt in de luxe wijk Hamptons terecht, waar iedereen aardig tegen haar doet, zonder dat ze weten dat ze uit is op wraak op de mensen die haar familie kapot maakten.
Hoi @Ngroen, in afl 1 komt Charlotte de stal binnen lopen om haar moeder Victoria te begroeten. Toen was er wat small talk en daarna zei Victoria: "hoop dat je het verlies van Declan en de baby hebt kunnen verwerken in Europa." Het zal niet precies die woorden zijn geweest maar wel iets in die streking.
Ik nam toen direct aan dat Charlotte door de dood van Declan een miskraam heeft gekregen. Hoop dat ik het zo wat duidelijker heb gemaakt..Tenminste zoals ik het zie ;-)
@Roeman: een paar dagen geleden werd die vraag hieronder ook al gesteld. Ik had de data aangepast, maar blijkbaar is het op de één of andere manier weer naar de verkeerde data terug veranderd. Ik zal nog een keer de juiste data inladen en hoop dat ze deze keer wel blijven staan. De serie verplaatst dus niet van avond.
Ik heb even gekeken maar Revenge wordt momenteel niet uitgezonden op de nederlandse televisie. Net 5 geeft ook niet op de website aan wanneer zij weer verder gaan met het uitzenden van de serie. Het is dus helaas afwachten..
De serie wordt in Amerika wel uitgezonden op een zondag, maar in Amerika lopen ze bijna een seizoen voor.
@missmaris: er is nog niet bekend of er een volgend seizoen komt, denk dat dat nu ook nog niet aangekondigd zal worden. De finale van het derde seizoen zal denk ik in/rondom mei plaatsvinden.