Revenge is een Amerikaanse dramaserie van de zender ABC. De serie ging in première op 21 september 2011.
Emily Thorne komt in de luxe wijk Hamptons terecht, waar iedereen aardig tegen haar doet, zonder dat ze weten dat ze uit is op wraak op de mensen die haar familie kapot maakten.
de afgelopen week 1e en de 2e serie gezien, helemaal verslaafd, ik wil graag de 3e ook zien voor dat de 4e op tv komt, hoe kom ik aan deze serie ? zonder dat ik hem natuurlijk kan kopen!
Je kunt popcorntime gratis downloaden. Alle nieuwe en oude films en series kun je op je laptop kijken. Ik heb deze week tm siezoen 4 afl 7 gekeken van revenge
Hey allemaal.....download popcorntime gratis op je pc of laptop. Super veilig. Je kunt alle seizoenen zien...ook andere series en de nieuwste films..... Ik ben net klaar met seizoen 4 afl 7 van revenge
Had wel op Facebook gelezen dat 1 van de personages dood zou gaan in de nieuwste aflevering, maar had niet verwacht dat ze deze persoon eruit zouden schrijven...
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat dit zou gebeuren. Het zou in ieder geval één van de twee zijn geweest nadat zij bekend hadden gemaakt dat zij 'je weet wel' wat kregen. Dat het 'je weet wel wie' is, is wel erg jammer. Had liever die ander zien vertrekken :P
Ik vind die hele Louise maar niets. Ik zie dan ook niet in wat zij en haar familie toevoegen aan het verhaal... Of mis ik iets?
Ik had ook grote hoop dat Margeax weg zou gaan, maar helaas. Ook dat is ons niet gegund :P
Een echte drama/soap met elke aflevering weer plottwist. Persoonlijk vind ik de serie erg goed, maar door het aantal afleveringen wordt het verhaal erg uitgerekt en niet eens zozeer uitgemolken. De hoofdlijn van het verhaal is daarom erg spannend en goed gemaakt.
Tja, wat moet ik zeggen van de laatste aflevering? Voorspelbaar en alles is maar 'makkelijk' opgelost. Ik ben teleurgesteld en had het persoonlijk allemaal anders willen zien, een beetje durf hadden ze moeten nemen die schrijvers...