Revenge is een Amerikaanse dramaserie van de zender ABC. De serie ging in première op 21 september 2011.
Emily Thorne komt in de luxe wijk Hamptons terecht, waar iedereen aardig tegen haar doet, zonder dat ze weten dat ze uit is op wraak op de mensen die haar familie kapot maakten.
Echt een gezellige serie,maar wel kort, ik vind het belachelijk dat er zoveel reclame er tussen komt, voor je het weet is het afgelopen, er is toch al zo weinig op de TV en zeker voor de vrouw,, snik.
Blijft gewoon een serie van constante top kwaliteit!
dacht tijdens seizoen 1 hoelang ze het zouden volhouden want het verhaal leek wat gelimiteerd. Maar ze doen het perfect!
moet nog aan seizoen 2 beginnen - maar is Net5 al weer gestopt? wordt zo moe van die zender met die steeds weer half uitgezonden series en dan weer beginnen met tig herhalingen....