7
JanPieter geeft "Party Down - Seizoen 1" een 7.
Geschreven door JanPieter op 5 november 2012.
0
0

Party Down - Seizoen 1

Het zijn acteurs, met een bijbaan in de horeca. Of zijn het horecamedewerkers die acteurs willen zijn? Het komt erop neer dat de medewerkers van cateringbedrijf Party Down een druk leventje hebben. En dat wil op de werkplek hilarische en ontroerende momenten opleveren. En met ontroerende momenten, bedoel ik eigenlijk wederom hilarische momenten.

Of ze nu op een bedrijfsfeest, verjaardagsfeestje, cocktailparty of zelfs een orgie moeten cateren; Party Down zorgt voor een geslaagde avond. De feestjes lopen meestal uit de hand, de medewerkers zijn niet erg integer en de Keuringsdienst van Waren hoeft niet te weten wat deze groep allemaal uitspookt. Ze willen graag acteurs zijn, maar dat heeft ze nog geen fatsoenlijk inkomen opgeleverd. Dus zijn ze ´overgeleverd´ aan de cateringservice. Aan het eind van de dag hebben ze hun leven weer op de rit, maar of het feestje nou een succes was…

Deze serie heeft zoveel mogelijkheden gekregen vanwege het onderwerp, en benut deze ook. Iedere aflevering speelt zich op een andere locatie af. Andere omgeving, andere mensen ander thema. Perfect voor veel variatie. Er wordt duidelijk gezocht naar nieuwe situaties, nieuwe grappen en de ontwikkeling van de personages. Soms zijn het vrij lange dialogen die de serie statisch kunnen maken, ook is dit meesterwerkje met een geweldige cast een show die je niet mag missen.
Volg Party Down
Constance Carmell Wedding
Constance Carmell Wedding