Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Karin Witowski overleden

Verslagen staan de schrijvers van MijnSerie stil bij het overlijden van Karin Witowski (karin1809).

Deze week hoorde wij het verdrietige nieuws dat onze gewaardeerde collega is overleden aan de gevolgen van corona. In oktober vertelde zij dat ze opgenomen was in het ziekenhuis en dat ze naar de intensive care unit werd gebracht, helaas heeft ze de strijd tegen het vreselijke virus verloren.

Karin was sinds 2012 schrijver bij MijnSerie. Haar allereerste recensie over het eerste seizoen van True Blood schreef zij in november 2012. Ik weet nog heel goed dat ze mij probeerde te enthousiasmeren voor deze serie. Ook schreef Karin nieuwsberichten, algemene nieuwsberichten maar ook Nieuws uit Schotland, over de fantasyserie Outlander waar zij groot fan van was. Deze mooie en informatieve artikelen heeft ze maar liefst zeventien maal geschreven. Ook Lucifer, Poldark en This Is Us waren series die ze graag zag. Haar allerlaatste recensie ging dan ook over Lucifer.

Karin heeft in totaal 148 recensies, 103 nieuwsberichten en 3 columns geschreven voor MijnSerie. We zullen haar Nieuws uit Schotland en haar kritische blik op series zeker gaan missen.

Woorden schieten te kort voor dit vreselijke verlies. Namens alle schrijvers en de redactie van MijnSerie wensen wij de nabestaanden veel kracht toe voor de komende periode.
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Reacties (13)

avatar_DAVE2804
20 nov 2020 13:10 -
Mooi geschreven, Mandy. Zeer verdrietig nieuws om te lezen. Veel sterkte voor haar nabestaanden en iedereen die haar lief was.
Reageer
avatar_Rennie1981
20 nov 2020 13:23 -
Ik mocht altijd graag haar recensies lezen. Dankzij haar een paar series gekeken, waar ik anders niet over had nagedacht. Veel sterke voor haar nabestaanden.
Reageer
avatar_Christophe
20 nov 2020 13:53 -
Hoe erg. Ik las ook altijd alles van Karin. Ze zal zeker gemist worden. Sterkte aan familie en vrienden.
Reageer
avatar_Javelin
20 nov 2020 13:56 -
Jeetje wat vreselijk. Ik zit ook al jaren op deze site en zelfs nog collega recensieschrijver geweest. Las haar recensies altijd graag. Veel sterkte voor de nabestaanden.
Reageer
avatar_Inter
20 nov 2020 14:39 -
Sterkte aan familie van Karin en nabestaanden en aan alle leden van MijnSerie.
Reageer
avatar_eagleye
20 nov 2020 14:55 -
Mooi geschreven Mandy. Ik heb Karin nooit persoonlijk ontmoet maar in het online contact dat we met elkaar hadden kwam zij op mij over als een bijzonder sympathieke vrouw. Ik zal haar missen.
Reageer
avatar_heplam
20 nov 2020 16:40 -
Mooi geschreven mandy, we zullen in karin een echte seriefan gaan missen, veel sterkte gewenst voor de familie en nabestaanden en iedereen die haar een warm hart heeft toegedraagd
Reageer
avatar_H3nDri3
20 nov 2020 18:12 -
Vreselijk nieuws. Veel sterkte voor de nabestaanden en vrienden.
Reageer
avatar_wichitavrijkom
20 nov 2020 19:15 -
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg... Karin had zo een passie voor schrijven en series, haar berichten op deze site zullen gemist worden. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan alle mensen en dieren (want volgens mij was ze ook een groot dierenliefhebber) die haar lief hadden.
Reageer
avatar_JanWillemK
20 nov 2020 20:08 -
Wat een heftig nieuws.
Gewaardeerd werd zij zeker. Rust zacht Karin!
Reageer
avatar_Bartwin
22 nov 2020 08:23 -
Verschrikkelijk nieuws dit. Alle sterkte voor de nabestaanden. Rust zacht Karin
Reageer
avatar_boopje
22 nov 2020 09:51 -
wat verdrietig, sterkte voor de nabestaanden.
Reageer
avatar_HollyGolightly
26 nov 2020 11:17 -
Wat een verdrietig bericht! Heel veel sterkte gewenst aan haar familie en vrienden.
Reageer