Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
10
0
Bekijk stemmen

Stem nu op jouw favoriete serie in de Serie van het Jaar Verkiezing 2018!

Vandaag is het zover! De serie van het Jaar Verkiezing 2018 is begonnen. Vanaf vandaag t/m maandag 4 februari kun jij stemmen op jouw favoriete series van 2018 in veertien verschillende categorieën.

Hoe werkt het?
Allereerst klik je op de grote groene knop onderaan dit bericht. Of de knop bovenaan je dashboard. Of op de knop in de MijnSerie app. Vervolgens kom je terecht in de stemmodule. Je kunt voor alle veertien categorieën één stem uitbrengen op één van de genomineerde series. Hoe we aan deze nominaties komen heb je kunnen lezen in de columns die de afgelopen 14 dagen online zijn verschenen op de site/app. De columns staan ook allemaal onderaan de stemmodule zodat je het rustig nog even na kunt lezen.

Staat jouw favoriete serie er niet bij? Dan kun je er alsnog op stemmen door een wildcard inzetten. Je kunt alleen stemmen op series waarvan minstens één aflevering in 2018 is uitgezonden, en die in het genre valt. Je hoeft niet in elke categorie een stem uit te brengen en mocht je je later nog bedenken, je kunt t/m maandag 4 februari je stemmen nog wijzigen. Als je klaar bent met stemmen kom je op je overzichtspagina terecht die je kunt delen met je vrienden om te laten zien welke series volgens jou moeten winnen.

En dan?
Dan is het wachten geblazen. 11 februari komt de uitslag online te staan. Ook vertellen we dan wie de prijzen gewonnen hebben want door te stemmen maak je kans op de volgende prijzen:

• 3 x DVD pakket t.w.v. € 100,-
• 10 x Fan account t.w.v. € 24,95

Allemaal heel veel succes met stemmen. Mogen de beste series winnen!

Groet,

Het MijnSerie team

Stem op de serie van het jaar 2018
Leuk?
10
0
Bekijk stemmen

Reacties (15)

avatar_Roeman
07 jan 2019 11:04 - 07 jan 2019 15:28
Gestemd. het was wel heel lastig, zoveel goede series en maar 1 stem per categorie. Maar ik denk dat het is gelukt. Ben benieuwd wie er gaan winnen dit jaar.

Mijn Lijst: https://www.mijnserie.nl/serie_van_het_jaar/mijnlijst/58e2ca74560303d367792b84c4ebcf9c0c2158a8/?fbclid=IwAR2C_Airu5iwu2hbXvXCH-W-gp6IWJjMjHDjSuWtsSlNUdgD6R8e4wb_804
Reageer
avatar_Birigitis
07 jan 2019 13:24 -
Pooeee, lastig!!
Reageer
avatar_tweemaalh
07 jan 2019 14:41 -
Mijn uiteindelijke lijstje is geworden
Beste serie: Killing Eve
Beste komedieserie: The Good Place
Beste nieuwe serie: Bodyguard
Beste Nederlandse serie: De Luizenmoeder
Beste miniserie: Black Earth Rising
Beste misdaadserie: Better Call Saul
Beste Sciencefictionserie: Doctor Who
Beste superheldenserie: Daredevil
Beste bingewatchserie: The Haunting of Hill House
Beste beëindigde serie: The Americans
Beste animatieserie: BoJack Horseman
Meest teleurstellende serie: Hard Sun
Leukste guilty pleasure: Grey's Anatomy
Beste niet-Engelstalige serie: The Bridge
Reageer
avatar_Tjuz
07 jan 2019 17:26 -
Sneaky Pete is niet beschikbaar in de misdaadcategorie. Lijkt me wel dat de serie daaronder zou moeten vallen?
Reageer
avatar_Roeman
07 jan 2019 22:29
Ik heb Jos gevraagd de serie in misdaadseries vrij te geven. Het stond nl bij het verkeerde genre. Hopelijk kun je morgen de serie toevoegen als wild card.
Reageer
avatar_Roeman
08 jan 2019 11:28
Sneaky Pete is toegevoegd.
Reageer
avatar_Tjuz
08 jan 2019 21:49
Dankjewel!
Reageer
avatar_svandenberg86
07 jan 2019 17:30 -
Black Sails staat als keuze bij de beste Binge watch serie, dit zou volgens het eerdere nieuws bericht Vikings moeten zijn. Black Sails is in 2017 al beëindigd.
Reageer
avatar_Roeman
07 jan 2019 22:26
Ik heb gevraagd aan Jos om het te wijzigen. bedankt voor je oplettendheid.
Reageer
avatar_Roeman
08 jan 2019 11:28
Black Sails is vervangen door Vikings.
Reageer
avatar_SJS
07 jan 2019 18:11 -
Wat hebben jullie weer hard gewerkt, zodat wij weer allemaal kunnen stemmen op onze favoriete series. Jullie zijn toppers!
Reageer
avatar_SJS
07 jan 2019 18:13
Ik vond het ook wel moeilijk om te stemmen op al die goede series, met wat puzzelwerk ben ik er toch uitgekomen.
Reageer
avatar_Roeman
07 jan 2019 22:24
Bijgewerkt op: 07 jan 2019 22:36
Namens het hele team van vrijwilligers neem ik je compliment dankbaar in ontvangst. Dank je wel.
Reageer
avatar_JanWillemK
08 jan 2019 14:11 -
Het valt me op dat ik Rick and Morty als wildcard optie kan kiezen bij 'Beste animatieserie'. En dat terwijl de laatste aflevering in 2017 is uitgezonden :P
Reageer
avatar_Roeman
08 jan 2019 14:22
Bijgewerkt op: 08 jan 2019 14:25
Ik heb het doorgegeven aan Jos, dank je wel voor je oplettendheid.

Update: Jos heeft de serie verwijderd uit de wild card lijst.
Reageer