Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. is een Amerikaanse superheldenserie van de zender ABC. De serie ging in première op 24 september 2013.
Agent Phil Coulson keert terug naar de wereldwijde rechtshandhavingsorganisatie S.H.I.E.L.D. Hij zet een klein, zeer goed opgeleid team van agenten in voor zaken die nog niet geclassificeerd zijn: het nieuwe, het vreemde en het onbekende. Dat team bestaat uit Grant Ward, een expert in het gevecht en spionage, piloot en martial artist Agent Melinda May, en de geweldige, maar ook sociaal onhandige wetenschappers Agent Leo Fitz en Agent Jemma Simmons. Ze zullen worden vergezeld door de nieuwe rekruut en computer hacker Skye.
Ga vandaag afl. 2 kijken. Hopelijk beter dan de 1e. Want viel erg tegen. Wel leuk dat josh w sommige acteurs gebruikt uit zijn eigen voormalige series.
Ik keek ontzettend uit naar deze serie maar was in het begin echt teleurgesteld in het soms wat vlakke verhaal. Na een stuk of vijf afleveringen was ik dan ook gestopt en pas nu heb ik het weer opgepikt. En ben ik blij dat ik dat gedaan heb zeg!
Het seizoen werd steeds beter en ik kan nu niet wachten op seizoen 2. Als ze de stijgende lijn vasthouden/doorzetten dan is dit een van de beste series die je op dit moment op TV kan zien.
Ik vind het wel een goede serie! In het begin vond ik het gewoon 'entertaining', maar nu vind ik het ook echt wel spannend en de verhaallijn begint zich steeds meer te verdiepen. Nu wachten tot maart op een nieuwe aflevering. :'(
Deze serie wordt idd pas beter naar het eind van seizoen 1 toe, seizoen 2 is zowiezo een topper, weldra als ik alles compleet heb met plezier naar seizoen 3 gaan kijken :)
Mocht je het uitgehouden hebben tot ergens in seizoen 3, kijk door! Zojuist de eerste aflevering van seizoen 4 gezien. Eerlijkheidshalve; die beviel me erg goed!!
Tweede aflevering lijkt net een RTL 7 film. Tot nu toe is het heel teleurstellend allemaal. Ook een flinke drop in de kijkcijfers deze week. Het komt vast wel goed met de serie, maar het is wel vrij matig allemaal. Jammer..