Mars is een Amerikaanse sciencefictionserie van de zender National Geographic. De serie ging in première op 15 november 2016.
In 2033 is de eerste bemande expeditie naar Mars realiteit. Een klok telt af en een team professionele astronauten begint aan de landing op de rode planeet.
Het zal wel aan mij liggen maar waarom wordt er in hemelsnaam nou weer een documentaire van gemaakt. Wat kan mij het nou interesseren wat Elon Musk vindt van de startplaats waar ooit Buzz Aldrin de lucht in ging? Jammer. Wederom een serie denk ik die al na de knoppen is omdat het helemaal geen serie is maar een documentaire met om de 10 minuten iemand anders aan het woord. Zet dan neer dat het een documentaire is en geen serie.
Looptijd:2016 - ..
Duur:50 min
Netwerk:National Geographic
Genres:Science-Fiction, Avontuur, Documentaire
Dit is de beschrijving hier op MijnSerie.
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat men hiervoor heeft gekozen. Was er al een beetje bang voor, want NGC heeft dit vaker gedaan. Jammer, had graag een Mars serie willen zien.
Het is (op Wikipedia) geclassificeerd als een 'Docudrama'. Een combinatie van beide genres. Persoonlijk vind ik het wel gaaf dat ze Docu combineren met wat Drama. Brengt wat actie in een Documentaire.
Helemaal niet jammer, als jullie het begrijpen, kan je begrijpen waarom de mensheid zichzelf om zeep helpt, alles draait om geld en macht en daar is de gewone man/vrouw de dupe van, dit zou eens tot iedereen door dienen te dringen
Nou ik begrijp het wel, moest gewoon wennen dat het op een andere manier is gemaakt dan seizoen 1. Ik oordeel te snel, vond het begin niet interessant later wel.
Duur:50 min
Netwerk:National Geographic
Genres:Science-Fiction, Avontuur, Documentaire
Dit is de beschrijving hier op MijnSerie.
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat men hiervoor heeft gekozen. Was er al een beetje bang voor, want NGC heeft dit vaker gedaan. Jammer, had graag een Mars serie willen zien.