Ik was een fan van de films ooit. De serie vond ik al wat minder. Misschien was het verrassingseffect er al af voor mij en werd het al snel voorspelbaar. Nu gekeken naar de eerste aflevering. Slecht geacteerd of is dat ook de bedoeling? Zo fout mogelijk? Soms wel grappig. Zeker herkenbaar. Mogelijk kijk ik nog verder. Misschien moet je echt fan zijn om dit te waarderen.