Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

MijnSerie update betreft content thetvdb, trakt en moviedb.

27-12-2020 13:21

Quote
Hattrickmaster - 27-12-2020 12:41
Ik heb in the Moviedb de slechtste chauffeur aangevuld. Zodat ie weer in overeenstemming is met mijnserie. Wordt dit automatisch gekoppeld of doen jullie dat handmatig


Zoals eerder gezegd, geef het even 24 uur voor het is doorgevoerd. Is het na die tijd niet automatisch gegaan kun je het even doorgeven en doen we het als nog handmatig.

27-12-2020 14:06

Nee, dat weet ik. Maar ik was benieuwd aangezien het natuurlijk via een andere site nu binnen komt. Daarom stelde ik de vraag.

Quote
Roeman - 27-12-2020 13:21
QuoteHattrickmaster - 27-12-2020 12:41Ik heb in the Moviedb de slechtste chauffeur aangevuld. Zodat ie weer in overeenstemming is met mijnserie. Wordt dit automatisch gekoppeld of doen jullie dat handmatig

Zoals eerder gezegd, geef het even 24 uur voor het is doorgevoerd. Is het na die tijd niet automatisch gegaan kun je het even doorgeven en doen we het als nog handmatig.

27-12-2020 15:10

Misschien gaat het met Josh Gates Tonight niet goed, omdat er in The Moviedb geen Specials gemaakt is.
Ik ga dat straks even proberen aan te maken.

27-12-2020 16:33

kunnen we series toevoegen die op tmdb staan? want ik vind ze niet

28-12-2020 00:50

Aaah ja kan D5R ook even een update krijgen in tmdb staat een seizoen 8 die erbij moet

28-12-2020 07:30

Josh Gates Tonight.
Ik weet niet waar The Moviedb hun info vandaan halen, ik heb nu al 3 keer een verzoek ingediend om die 5 afleveringen van seizoen 1 (Sharkweek) te verwijderen omdat die in Specials staat, maar er wordt niet gereageerd.
In Tvdb en in Trakt staat alles wel goed, behalve de nummering dan. Ze hebben de overige afleveringen niet omgenummerd.

Is dit alles misschien de reden waarom het hier niet lukt om de beschrijvingen erbij te krijgen?


PS. Ik heb net andere series bekeken die ik aangepast en/of vertaald heb en die zijn wel goed gegaan. Vreemd hè.

28-12-2020 11:30

Goedemorgen,

Ik weet niet precies hoe dit in zijn werk gaat, maar ik las iets over series linken o.i.d. Van de serie kerstgezel.nl zijn er nu geen afbeeldingen beschikbaar op mijnserie, op TMDB staan ze wel, kunnen deze dan hier op mijnserie ook verschijnen? Ziet er wat leuker uit dan de grijze afbeeldingen ;)

Vriendelijke groet en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.

28-12-2020 11:42

Quote
Neryn - 28-12-2020 07:30
Josh Gates Tonight.
Ik weet niet waar The Moviedb hun info vandaan halen, ik heb nu al 3 keer een verzoek ingediend om die 5 afleveringen van seizoen 1 (Sharkweek) te verwijderen omdat die in Specials staat, maar er wordt niet gereageerd.
In Tvdb en in Trakt staat alles wel goed, behalve de nummering dan. Ze hebben de overige afleveringen niet omgenummerd.

Is dit alles misschien de reden waarom het hier niet lukt om de beschrijvingen erbij te krijgen?


PS. Ik heb net andere series bekeken die ik aangepast en/of vertaald heb en die zijn wel goed gegaan. Vreemd hè.


Ik heb het programma een update gegeven. De specials zijn verwijderd en als het goed is staat het nu zoals het ook staat in moviedb.
En ik snap dat je het een paar keer heb gevraagd, maar zoals je misschien al hebt gezien ben jij niet de enige die verzoekt om updates en omdat we in een overgang fase zitten moeten er sommige dingen nog eerst aangepast worden voor het werkt.
We doen ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk op tijd te helpen en beantwoorden, maar helaas zit er maar 24 uur in een dag en daarvan wil ik ook nog graag minimaal 8 uur slapen, dus ja, als er niet meteen gereageerd word, heb geduld, er wordt achter de schermen keihard gewerkt om alles zo snel en goed mogelijk te laten werken.

28-12-2020 11:49

Quote
Ffloeren - 28-12-2020 11:30
Goedemorgen,

Ik weet niet precies hoe dit in zijn werk gaat, maar ik las iets over series linken o.i.d. Van de serie kerstgezel.nl zijn er nu geen afbeeldingen beschikbaar op mijnserie, op TMDB staan ze wel, kunnen deze dan hier op mijnserie ook verschijnen? Ziet er wat leuker uit dan de grijze afbeeldingen

Vriendelijke groet en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.


Er wordt aan gewerkt, even geduld.

28-12-2020 12:25

Quote
Ffloeren - 28-12-2020 11:30
Goedemorgen,

Ik weet niet precies hoe dit in zijn werk gaat, maar ik las iets over series linken o.i.d. Van de serie kerstgezel.nl zijn er nu geen afbeeldingen beschikbaar op mijnserie, op TMDB staan ze wel, kunnen deze dan hier op mijnserie ook verschijnen? Ziet er wat leuker uit dan de grijze afbeeldingen

Vriendelijke groet en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.


De serie heeft een update gehad, geef het 24 uur voor het zichtbaar kan zijn.

Jij ook een hele fijne jaarwisseling.

28-12-2020 12:32

Net even gekeken. Prachtig! Heel hartelijk dank.

Zal nog even zoeken naar de 2 vermiste omschrijvingen. Die staan er niet bij in Trakt, maar misschien heeft Discovery die wel.

Alvast een fijne jaarwisseling.

28-12-2020 14:12

[quote="Neryn" date="28-12-2020 12:32"]Net even gekeken. Prachtig! Heel hartelijk dank.

Zal nog even zoeken naar de 2 vermiste omschrijvingen. Die staan er niet bij in Trakt, maar misschien heeft Discovery die wel.

Alvast een fijne jaarwisseling.[/quo

Mooi, jij ook alvast een fijne jaarwisseling.

28-12-2020 19:23

Quote
Roeman - 27-12-2020 12:05
Quotexlucasverbunt - 27-12-2020 11:56Ik heb nu de afleveringen van Sparkshorts toegevoegd in moviedb! Ze staan er nu goed in ieder geval. Dus dan zou het uiteindelijk hier door moet komen toch?

Ja, geef het even 24 uur.


Er is inmiddels meer dan 24 uur overheen gegaan, maar de update kom niet door helaas! Op Trakt & Moviedb klopt het inmiddels

29-12-2020 10:13

SparkShorts heeft een update gehad en staat nu wel goed. Was gekoppeld aan een verkeerde serie bij themoviedb.

30-12-2020 15:48

Kun je World's Most Unexplained even updaten? Heb daar een paar dagen terug het e.e.a. veranderd/toegevoegd, maar het is niet doorgekomen.
Bedankt.

30-12-2020 15:56

Heeft een update gehad

04-01-2021 16:46

Zou ‘Lang leve de liefde’ en ‘Temptation Island: Love or leave’ een update kunnen krijgen? De afleveringen staan goed op Trakt, maar nog niet op MijnSerie.

En hoe kan het dat o.a. deze programma’s nu iedere keer een handmatige update moeten krijgen?

Alvast bedankt!

05-01-2021 08:40

Ik weet nog niet waarom het soms niet goed gaat, misschien omdat de aflevering wat later op trakt komen te staan en dat wij ze pas weer een dag later krijgen vanaf trakt. De series hebben iig een update gehad.

07-01-2021 15:40

Update Highway thru Hell aub

07-01-2021 15:50

Quote
Neryn - 07-01-2021 15:40
Update Highway thru Hell aub


Heeft update gehad, het kan 24 uur duren voor het zichtbaar is.

07-01-2021 21:04

Volgens mij staan (bijna) alle afleveringen van de anime Bleach er dubbel in
En seizoen 9 van fairy tail is ook dubbel

08-01-2021 09:48

Quote
Jessicaaax - 07-01-2021 21:04
Volgens mij staan (bijna) alle afleveringen van de anime Bleach er dubbel in
En seizoen 9 van fairy tail is ook dubbel


Er zal naar worden gekeken, heb even geduld.

08-01-2021 10:47

Ik heb een vraag mbt updates: is het zo dat aanpassingen in uitzenddata ook direct (of redelijk snel) op Mijnserie komen? Dan doel ik bijvoorbeeld op de Chicago afleveringen van gisteren of de Young Sheldon aflevering van vandaag. Het lijkt me namelijk voor jullie ook vervelend om voor ieder wissewasje een update-verzoek te behandelen.

08-01-2021 11:08

Quote
Arjensky - 08-01-2021 10:47
Ik heb een vraag mbt updates: is het zo dat aanpassingen in uitzenddata ook direct (of redelijk snel) op Mijnserie komen? Dan doel ik bijvoorbeeld op de Chicago afleveringen van gisteren of de Young Sheldon aflevering van vandaag. Het lijkt me namelijk voor jullie ook vervelend om voor ieder wissewasje een update-verzoek te behandelen.


Als er iets wijzigt in Trakt en/of moviedb dan duurt het over het algemeen 24 uur voor het is doorgevoerd. Dus wacht altijd 24 uur met iets doorgeven. Want het kan zijn dat de wijzigingen net niet zijn meegenomen met de laatste updates. De Chicago Franchise is al bijgewerkt en Young Sheldon zal binnen 24 uur worden bijgewerkt.

08-01-2021 14:05

Weten jullie hoe je een serie die op themoviedb staat maar geblokkeerd is om aan te passen alsnog te kunnen aanpassen?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.