Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

MijnSerie update betreft content thetvdb, trakt en moviedb.

21-12-2020 11:30

Quote
Hattrickmaster - 21-12-2020 11:22
Oké, ik snap het. Maar ik denk dat er toch nog iets niet helemaal goed gaat dan. Want ik zie dingen die wel of trakt of themoviedb staan nog niet terug op mijnserie. Het gaat dan volgende series:

Veronica inside
Studio voetbal
Ziggosport rondo
Ziggosport paniekvoetbal
Bet-boys
Voetbal international live
Even tot hier
Moltalk (staat niet op themoviedb, wel op trakt)
Promenade





QuoteLange - 21-12-2020 09:47QuoteHattrickmaster - 20-12-2020 23:33Sorry, nog een vraagje. Misschien staat het er maar heb het niet duidelijk kunnen vinden. Worden series die nu worden toegevoegd aan themoviedb en het is een bestaande serie op mijnserie worden deze dan automatisch bijgewerkt of moet dit dan opnieuw gekoppeld worden? Als het het laatste is. Moet je dan deze series doorgeven zodat de koppeling gemaakt kan worden ?
Het zal uiteindelijk automatisch gekoppeld gaan worden (mits de serie dezelfde tvdb/trakt id heeft). Deze koppeling wordt tot stand gebracht via trakt. Mocht het niet het geval zijn, kan ik deze koppelen. Als je het mij laat weten :-)

Verder zal ik binnenkort toevoegen aan de website dat ingelogde gebruikers kunnen zien waaraan de serie gekoppeld is.


Wat staat er dan zoal niet goed bij deze programma's?

21-12-2020 11:39

Afleveringen die na 14 december zijn toegevoegd of gewijzigd. Afleveringen vooral die deze week komen en verdere vooral in 2021

Ik bedenk me nu ineens ook dat nos bevrijdingsjournaal (extra aflevering)
Giebels en de Hollanders (laatste aflevering daarvan klopt de datum niet moet 19 december zijn en niet 12 december).

Quote
Roeman - 21-12-2020 11:30
QuoteHattrickmaster - 21-12-2020 11:22Oké, ik snap het. Maar ik denk dat er toch nog iets niet helemaal goed gaat dan. Want ik zie dingen die wel of trakt of themoviedb staan nog niet terug op mijnserie. Het gaat dan volgende series:

Veronica inside
Studio voetbal
Ziggosport rondo
Ziggosport paniekvoetbal
Bet-boys
Voetbal international live
Even tot hier
Moltalk (staat niet op themoviedb, wel op trakt)
Promenade





QuoteLange - 21-12-2020 09:47QuoteHattrickmaster - 20-12-2020 23:33Sorry, nog een vraagje. Misschien staat het er maar heb het niet duidelijk kunnen vinden. Worden series die nu worden toegevoegd aan themoviedb en het is een bestaande serie op mijnserie worden deze dan automatisch bijgewerkt of moet dit dan opnieuw gekoppeld worden? Als het het laatste is. Moet je dan deze series doorgeven zodat de koppeling gemaakt kan worden ?
Het zal uiteindelijk automatisch gekoppeld gaan worden (mits de serie dezelfde tvdb/trakt id heeft). Deze koppeling wordt tot stand gebracht via trakt. Mocht het niet het geval zijn, kan ik deze koppelen. Als je het mij laat weten :-)

Verder zal ik binnenkort toevoegen aan de website dat ingelogde gebruikers kunnen zien waaraan de serie gekoppeld is.

Wat staat er dan zoal niet goed bij deze programma's?

21-12-2020 12:20

Quote
Hattrickmaster - 21-12-2020 11:39
Afleveringen die na 14 december zijn toegevoegd of gewijzigd. Afleveringen vooral die deze week komen en verdere vooral in 2021

Ik bedenk me nu ineens ook dat nos bevrijdingsjournaal (extra aflevering)
Giebels en de Hollanders (laatste aflevering daarvan klopt de datum niet moet 19 december zijn en niet 12 december).

QuoteRoeman - 21-12-2020 11:30QuoteHattrickmaster - 21-12-2020 11:22Oké, ik snap het. Maar ik denk dat er toch nog iets niet helemaal goed gaat dan. Want ik zie dingen die wel of trakt of themoviedb staan nog niet terug op mijnserie. Het gaat dan volgende series:

Veronica inside
Studio voetbal
Ziggosport rondo
Ziggosport paniekvoetbal
Bet-boys
Voetbal international live
Even tot hier
Moltalk (staat niet op themoviedb, wel op trakt)
Promenade





QuoteLange - 21-12-2020 09:47QuoteHattrickmaster - 20-12-2020 23:33Sorry, nog een vraagje. Misschien staat het er maar heb het niet duidelijk kunnen vinden. Worden series die nu worden toegevoegd aan themoviedb en het is een bestaande serie op mijnserie worden deze dan automatisch bijgewerkt of moet dit dan opnieuw gekoppeld worden? Als het het laatste is. Moet je dan deze series doorgeven zodat de koppeling gemaakt kan worden ?
Het zal uiteindelijk automatisch gekoppeld gaan worden (mits de serie dezelfde tvdb/trakt id heeft). Deze koppeling wordt tot stand gebracht via trakt. Mocht het niet het geval zijn, kan ik deze koppelen. Als je het mij laat weten :-)

Verder zal ik binnenkort toevoegen aan de website dat ingelogde gebruikers kunnen zien waaraan de serie gekoppeld is.

Wat staat er dan zoal niet goed bij deze programma's?


Veronica Inside, heeft update gehad gaat via Trakt.
Studio voetbal, heeft update gehad, maar seizoen 1 t/m 8 ontbreken. Hoort dus eigenlijk niet thuis op MijnSerie als er zoveel afl. ontbreken. Gaat via Moviedb.
Ziggosport rondo, ook update gehad via Trakt
Ziggosport paniekvoetbal, update gehad via trakt.
Bet-boys, Update via Trakt
Voetbal international live, Update via Trakt
Even tot hier, Update via trakt
Moltalk (staat niet op themoviedb, wel op trakt), update gehad maar alle datums ontbreken (trakt).
Promenade, update gehad via trakt.

21-12-2020 12:40

Dan heb ik te snel gereageerd. Maar ik zag bepaalde afleveringen nog niet terug.

Maar gaan jullie nu studio voetbal verwijderen dan? Ik weet ook niet hoe het kan. Maar bijna overal begint het het pas bij 8 ofzo.

Gek dat de data van moltalk niet doorkomen dan van trakt. Want als ik kijk op de site zie ik data staan. Ook zie ik dat de data van voetbal international niet is doorgekomen. Wel de aflevering is niet te zien. Maar niet de datum waardoor je het niet kan afvinken

21-12-2020 12:43

Quote
Hattrickmaster - 21-12-2020 12:40
Dan heb ik te snel gereageerd. Maar ik zag bepaalde afleveringen nog niet terug.

Maar gaan jullie nu studio voetbal verwijderen dan? Ik weet ook niet hoe het kan. Maar bijna overal begint het het pas bij 8 ofzo.


Geef het bij een update altijd 24 uur voor het is doorgevoerd. We gaan nu nog niets verwijderen, maar ik sluit het in de toekomst zeker niet uit. Want wat heb je aan een programma als je de afleveringen niet kan afvinken of er geen updates meer komen of waar nieuwe afleveringen en seizoenen niet worden bijgewerkt?

21-12-2020 12:48

Precies, daar ging het mij ook om. Als het niet wordt doorgevoerd de afleveringen dan heb je er niks aan. En ik vrees dat dit gaat gebeuren voor de bovenstaande series. Omdat het misschien nu nog wordt bijgewerkt via trakt (en deze nu nog werkt met thetvdb). En straks allles via Themoviedb gaat. Daarom had ik deze series ook doorgeven, omdat ik zag dat van een aantal nu wel iets staat op moviedb. Maar wel verder gaat ten opzichte thetvdb, niet dat deze dus niet meer geüpdatet gaan worden.


Quote
Roeman - 21-12-2020 12:43
QuoteHattrickmaster - 21-12-2020 12:40Dan heb ik te snel gereageerd. Maar ik zag bepaalde afleveringen nog niet terug.

Maar gaan jullie nu studio voetbal verwijderen dan? Ik weet ook niet hoe het kan. Maar bijna overal begint het het pas bij 8 ofzo.

Geef het bij een update altijd 24 uur voor het is doorgevoerd. We gaan nu nog niets verwijderen, maar ik sluit het in de toekomst zeker niet uit. Want wat heb je aan een programma als je de afleveringen niet kan afvinken of er geen updates meer komen of waar nieuwe afleveringen en seizoenen niet worden bijgewerkt?

21-12-2020 13:23

Quote
Hattrickmaster - 21-12-2020 12:48
Precies, daar ging het mij ook om. Als het niet wordt doorgevoerd de afleveringen dan heb je er niks aan. En ik vrees dat dit gaat gebeuren voor de bovenstaande series. Omdat het misschien nu nog wordt bijgewerkt via trakt (en deze nu nog werkt met thetvdb). En straks allles via Themoviedb gaat. Daarom had ik deze series ook doorgeven, omdat ik zag dat van een aantal nu wel iets staat op moviedb. Maar wel verder gaat ten opzichte thetvdb, niet dat deze dus niet meer geüpdatet gaan worden.


QuoteRoeman - 21-12-2020 12:43QuoteHattrickmaster - 21-12-2020 12:40Dan heb ik te snel gereageerd. Maar ik zag bepaalde afleveringen nog niet terug.

Maar gaan jullie nu studio voetbal verwijderen dan? Ik weet ook niet hoe het kan. Maar bijna overal begint het het pas bij 8 ofzo.

Geef het bij een update altijd 24 uur voor het is doorgevoerd. We gaan nu nog niets verwijderen, maar ik sluit het in de toekomst zeker niet uit. Want wat heb je aan een programma als je de afleveringen niet kan afvinken of er geen updates meer komen of waar nieuwe afleveringen en seizoenen niet worden bijgewerkt?


Je kunt ervoor kiezen om alles zelf in moviedb te gaan zetten. Dan kunnen we wel alles goed updaten en overnemen.

21-12-2020 13:31

Kunnen Spangas, Gent West & D5R nog een nieuwe update krijgen of zijn er geen afleveringen toegevoegd?

21-12-2020 13:38

Quote
Tamino - 21-12-2020 13:31
Kunnen Spangas, Gent West & D5R nog een nieuwe update krijgen of zijn er geen afleveringen toegevoegd?


Kijk dat na op Moviedb, als het daar niet in staat zullen die toegevoegd moeten worden. Via trakt kan ook, maar daar kun je zelf niets toevoegen/verwijderen.

21-12-2020 13:59

Klopt, en ik heb nu een account. En heb daar ook afleveringen in gezet. Maar dan moeten ze wel gekoppeld worden aan de bestaande series op mijnserie

Quote
Roeman - 21-12-2020 13:23
QuoteHattrickmaster - 21-12-2020 12:48Precies, daar ging het mij ook om. Als het niet wordt doorgevoerd de afleveringen dan heb je er niks aan. En ik vrees dat dit gaat gebeuren voor de bovenstaande series. Omdat het misschien nu nog wordt bijgewerkt via trakt (en deze nu nog werkt met thetvdb). En straks allles via Themoviedb gaat. Daarom had ik deze series ook doorgeven, omdat ik zag dat van een aantal nu wel iets staat op moviedb. Maar wel verder gaat ten opzichte thetvdb, niet dat deze dus niet meer geüpdatet gaan worden.


QuoteRoeman - 21-12-2020 12:43QuoteHattrickmaster - 21-12-2020 12:40Dan heb ik te snel gereageerd. Maar ik zag bepaalde afleveringen nog niet terug.

Maar gaan jullie nu studio voetbal verwijderen dan? Ik weet ook niet hoe het kan. Maar bijna overal begint het het pas bij 8 ofzo.

Geef het bij een update altijd 24 uur voor het is doorgevoerd. We gaan nu nog niets verwijderen, maar ik sluit het in de toekomst zeker niet uit. Want wat heb je aan een programma als je de afleveringen niet kan afvinken of er geen updates meer komen of waar nieuwe afleveringen en seizoenen niet worden bijgewerkt?

Je kunt ervoor kiezen om alles zelf in moviedb te gaan zetten. Dan kunnen we wel alles goed updaten en overnemen.

21-12-2020 15:16

Kan je trouwens nieuwe series al toevoegen?

21-12-2020 15:23

Ja dat kan weer

21-12-2020 15:31

Veel van bovenstaande series zijn geen series. Voetbal International Live komt niet eens op tv, net als Bet-Boys. Zijn YouTube kanalen en als je die toelaat kun je die van mijn nichtje ook wel toevoegen.

21-12-2020 17:08

Maar doordat het niet op tv komt wil toch niet zeggen dat het geen serie is? Het zijn geen vlogs, podcast of zo.

Quote
H3nDri3 - 21-12-2020 15:31
Veel van bovenstaande series zijn geen series. Voetbal International Live komt niet eens op tv, net als Bet-Boys. Zijn YouTube kanalen en als je die toelaat kun je die van mijn nichtje ook wel toevoegen.

21-12-2020 17:08

Dubbel.

21-12-2020 17:20

Quote
Hattrickmaster - 21-12-2020 17:08
Maar doordat het niet op tv komt wil toch niet zeggen dat het geen serie is? Het zijn geen vlogs, podcast of zo.

QuoteH3nDri3 - 21-12-2020 15:31Veel van bovenstaande series zijn geen series. Voetbal International Live komt niet eens op tv, net als Bet-Boys. Zijn YouTube kanalen en als je die toelaat kun je die van mijn nichtje ook wel toevoegen.


Het zijn programma's, zeker geen series. En het zijn idd geen blogs of vlogs. Maar het blijft de vraag of het op MijnSerie thuishoort. Maar dat is vanaf dat MijnSerie is opgericht de vraag geweest, horen programma's überhaupt wel thuis op MijnSerie en zeker als het alleen op YouTube is te zien.

22-12-2020 11:29

Vraagje:
Ik heb een serie op TMDB vertaald naar het Nederlands.
Welke updates worden er nu in de toekomst toegepast? De oorspronkelijke taal (in dit geval Engels) of de vertaling?

22-12-2020 11:54

De vertaling van de serie halen we eenmalig op, namelijk bij het toevoegen van de serie. De vertaling van de afleveringen worden bij elke update gecontroleerd mits de Nederlandse versie nog niet op MijnSerie staat.

22-12-2020 18:37

Klopt het dat nog niet alles van themoviedb gied doorkomt op mijnserie. Ik wil een serie toevoegen (rtl exclusief, is een satirische talkshow en gescript) maar hij komt niet naar boven.

22-12-2020 19:53

La Casa de Papel staat 2 keer op moviedb. Een daarvan komt totaal niet overeen met het juiste aantal seizoenen en afleveringen. Maar juist deze is overgenomen op MijnSerie. Is het mogelijk dat MijnSerie die andere gaat gebruiken?

22-12-2020 20:01

Zou ‘Lang leve de liefde’ een update kunnen krijgen? De afleveringen staan goed op trakt, maar nog niet op MijnSerie.
Bedankt!

22-12-2020 21:10

Komen afleveringen die op trakt staan ook door op mijnserie? Want sommige series staan geen data meer bij terwijl deze wel op trakt staan. Hierdoor staan afleveringen al in Heijn lijst terwijl ze nog niet zijn uitgezonden. Gaat om Veronica inside, moltalk, even tot hier. Ook bij het Bevrijdingsjournaal komen afleveren niet door.

23-12-2020 12:36

Quote
Rianne86 - 22-12-2020 19:53
La Casa de Papel staat 2 keer op moviedb. Een daarvan komt totaal niet overeen met het juiste aantal seizoenen en afleveringen. Maar juist deze is overgenomen op MijnSerie. Is het mogelijk dat MijnSerie die andere gaat gebruiken?

Deze versie gebruiken van MOVIEDB: https://www.themoviedb.org/tv/71446-la-casa-de-papel
Dus dat lijkt goed te staan hoor

23-12-2020 13:48

Quote
Rianne86 - 22-12-2020 20:01
Zou ‘Lang leve de liefde’ een update kunnen krijgen? De afleveringen staan goed op trakt, maar nog niet op MijnSerie.
Bedankt!


Het programma heeft een update gehad.

23-12-2020 13:49

Quote
Hattrickmaster - 22-12-2020 18:37
Klopt het dat nog niet alles van themoviedb gied doorkomt op mijnserie. Ik wil een serie toevoegen (rtl exclusief, is een satirische talkshow en gescript) maar hij komt niet naar boven.


Geef het zeker 24 uur voor een update goed door kan komen. Is het dan nog niet goed geef het even door dan kijken we er naar of geven we het een handmatige update.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.