Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

MijnSerie update betreft content thetvdb, trakt en moviedb.

08-01-2021 15:10

Quote
Hattrickmaster - 08-01-2021 14:05
Weten jullie hoe je een serie die op themoviedb staat maar geblokkeerd is om aan te passen alsnog te kunnen aanpassen?


Lijkt me dat je dat beter kunt vragen op themoviedb.

08-01-2021 16:09

Quote
Hattrickmaster - 08-01-2021 14:05
Weten jullie hoe je een serie die op themoviedb staat maar geblokkeerd is om aan te passen alsnog te kunnen aanpassen?


Als het over Moviedb gaat of Trakt, zul je het echt moeten vragen op die sites. Als het over MijnSerie gaat vraag je het hier. Wij weten niets over de ins and outs van de mbd en Trakt.

09-01-2021 12:05

Zou ‘Kopen zonder kijken’ een update kunnen krijgen? De afleveringen heb ik aangepast/toegevoegd op moviedb, maar staan nog niet goed op MijnSerie.

Alvast bedankt! 😊

09-01-2021 13:30

Quote
Rianne86 - 09-01-2021 12:05
Zou ‘Kopen zonder kijken’ een update kunnen krijgen? De afleveringen heb ik aangepast/toegevoegd op moviedb, maar staan nog niet goed op MijnSerie.

Alvast bedankt! 😊


Wacht even 24 uur, als de afleveringen dan nog niet zijn toegevoegd hoor ik het graag.

10-01-2021 17:55

Hoe kunnen we nu banners toevoegen voor series? want ik kan ze niet toevoegen in tmdb

11-01-2021 09:26

Quote
Tamino - 10-01-2021 17:55
Hoe kunnen we nu banners toevoegen voor series? want ik kan ze niet toevoegen in tmdb


Dan gaat het niet.

11-01-2021 12:04

Hey , Ik probeer al een aantal keer surprise #LikeMe en over de oceaan toe te voegen omdat ik hier al afleveringen van heb gezien , maar elke keer staat erbij geen Nederlandse omschrijving terwijl ik deze wel had toegevoegd. Kunnen jullie hier aub eens naar kijken? alvast bedankt

11-01-2021 12:32

Quote
Tamino - 11-01-2021 12:04
Hey , Ik probeer al een aantal keer surprise #LikeMe en over de oceaan toe te voegen omdat ik hier al afleveringen van heb gezien , maar elke keer staat erbij geen Nederlandse omschrijving terwijl ik deze wel had toegevoegd. Kunnen jullie hier aub eens naar kijken? alvast bedankt


Ik zal je vraag voorleggen aan Jos.

21-01-2021 19:49

Quote
Lange - 21-12-2020 09:39
QuoteHodja - 19-12-2020 18:50Ik ben vaak niet zo actief op het forum vaak en lees dit alles nu dus pas. Hoelang gaat het duren voordat alles is aangepast? Zoveel dubbele zooi nu. Ik heb al vaak op het punt gestaan dat ik gewoon alle anime van mijn profiel wilde verwijderen omdat dit al een vaak voorkomend probleem was. Sorry als deze vraag al beantwoord is.
De series zijn nu allemaal ingeladen via themovied of trakt. Helaas zijn er nogal wat verschillen maar dit kan ik niet alleen oplossen (veel series heb ik al informatie van verwijderd) . Dus mocht je iets tegenkomen, graag melden dan kunnen wij dit controleren.

Dragon Ball Kai 28 afleveringen
Dragon Ball Super 112 afleveringen
Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works 3 afleveringen
Hunter x Hunter (2011) 18 afleveringen
Jormungang 12 afleveringen
Katekyo Hitman Reborn! 18 afleveringen
Naruto 61 afleveringen
One Piece 950 afleveringen
The Seven Deadly Sins 1 aflevering
World Trigger 5 afleveringen

Zoals ik het zie klopt het wel redelijk maar bij alle series die ik nu genoemd heb zit ik op 99%/100% completion maar wel een hoop wat ik niet afgevinkt hebt, dus zoals ik het zie hebben jullie wel de oude verwijdert maar dit staat niet op mijn profiel aangezien ik nog op 99%/100% completion heb.

22-01-2021 01:40

De serie "It's A Sin" is niet toe te voegen omdat deze gelinkt is aan de pagina van "Boys" op MijnSerie. Kan deze pagina worden verwijderd of aan de goede serie gelinkt worden? Bedankt!

22-01-2021 09:00

Quote
Tjuz - 22-01-2021 01:40
De serie "It's A Sin" is niet toe te voegen omdat deze gelinkt is aan de pagina van "Boys" op MijnSerie. Kan deze pagina worden verwijderd of aan de goede serie gelinkt worden? Bedankt!

De serie is hernoemd.. heb het aangepast.

22-01-2021 10:42

Quote
Hodja - 21-01-2021 19:49
QuoteLange - 21-12-2020 09:39QuoteHodja - 19-12-2020 18:50Ik ben vaak niet zo actief op het forum vaak en lees dit alles nu dus pas. Hoelang gaat het duren voordat alles is aangepast? Zoveel dubbele zooi nu. Ik heb al vaak op het punt gestaan dat ik gewoon alle anime van mijn profiel wilde verwijderen omdat dit al een vaak voorkomend probleem was. Sorry als deze vraag al beantwoord is.
De series zijn nu allemaal ingeladen via themovied of trakt. Helaas zijn er nogal wat verschillen maar dit kan ik niet alleen oplossen (veel series heb ik al informatie van verwijderd) . Dus mocht je iets tegenkomen, graag melden dan kunnen wij dit controleren.
Dragon Ball Kai 28 afleveringen
Dragon Ball Super 112 afleveringen
Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works 3 afleveringen
Hunter x Hunter (2011) 18 afleveringen
Jormungang 12 afleveringen
Katekyo Hitman Reborn! 18 afleveringen
Naruto 61 afleveringen
One Piece 950 afleveringen
The Seven Deadly Sins 1 aflevering
World Trigger 5 afleveringen

Zoals ik het zie klopt het wel redelijk maar bij alle series die ik nu genoemd heb zit ik op 99%/100% completion maar wel een hoop wat ik niet afgevinkt hebt, dus zoals ik het zie hebben jullie wel de oude verwijdert maar dit staat niet op mijn profiel aangezien ik nog op 99%/100% completion heb.


We hebben aangepast wat er kon, maar het beste is om het zo te laten en hopen dat er iemand in de nabije toekomst op moviedb het gaat aanpassen.

22-01-2021 11:11

Ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben met deze veranderingen want nu word er door geteld ipv constant nieuwe seizoenen. Dit is vaak het geval dus alleen maar goed. Ik was alleen bang dat er niks van mijn watchtijd klopte zodra ik dit allemaal ging afvinken. Nu blijkt zodra ik iets nieuws afvink de tijd afneemt en ik uiteindelijk weer uitkom waar ik op zat. Dus het is allemaal goed :D

22-01-2021 12:15

Quote
Hodja - 22-01-2021 11:11
Ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben met deze veranderingen want nu word er door geteld ipv constant nieuwe seizoenen. Dit is vaak het geval dus alleen maar goed. Ik was alleen bang dat er niks van mijn watchtijd klopte zodra ik dit allemaal ging afvinken. Nu blijkt zodra ik iets nieuws afvink de tijd afneemt en ik uiteindelijk weer uitkom waar ik op zat. Dus het is allemaal goed


Super, goed om te horen.

25-01-2021 09:34

Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?

25-01-2021 10:06

Quote
Faceman - 25-01-2021 09:34
Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?

Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.

25-01-2021 10:19

Quote
Lange - 25-01-2021 10:06
QuoteFaceman - 25-01-2021 09:34Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?
Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.


Is het niet handiger om alles via één site te doen. Nu worden sommige door TMDB bijgewerkt en anderen door Trakt. TMDB is veel gebruiksvriendelijker om dingen aan te passen. Ook wat duidelijker voor de mensen die dingen willen aanpassen.

25-01-2021 13:26

Quote
Faceman - 25-01-2021 10:19
QuoteLange - 25-01-2021 10:06QuoteFaceman - 25-01-2021 09:34Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?
Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.

Is het niet handiger om alles via één site te doen. Nu worden sommige door TMDB bijgewerkt en anderen door Trakt. TMDB is veel gebruiksvriendelijker om dingen aan te passen. Ook wat duidelijker voor de mensen die dingen willen aanpassen.


Dat zou idd handiger zijn, maar niet alles staat op tmdb en niet alles op trakt en om zoveel mogelijk series te krijgen is het zo het beste. Plus het feit dat je op Trakt niets zelf kan aanpassen en op Moviedb wel.

25-01-2021 14:47

Quote
Roeman - 25-01-2021 13:26
QuoteFaceman - 25-01-2021 10:19QuoteLange - 25-01-2021 10:06QuoteFaceman - 25-01-2021 09:34Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?
Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.

Is het niet handiger om alles via één site te doen. Nu worden sommige door TMDB bijgewerkt en anderen door Trakt. TMDB is veel gebruiksvriendelijker om dingen aan te passen. Ook wat duidelijker voor de mensen die dingen willen aanpassen.

Dat zou idd handiger zijn, maar niet alles staat op tmdb en niet alles op trakt en om zoveel mogelijk series te krijgen is het zo het beste. Plus het feit dat je op Trakt niets zelf kan aanpassen en op Moviedb wel.


Maar de Chicago series zijn vrij populair en staan op TMDB en met correcte gegevens terwijl het op Trakt niet goed staat, dus rare manier van doen. Dus nu laten jullie het gewoon verkeerd staan en op Trakt kun je niks zelf aanpassen.

25-01-2021 16:52

Quote
Faceman - 25-01-2021 14:47
QuoteRoeman - 25-01-2021 13:26QuoteFaceman - 25-01-2021 10:19QuoteLange - 25-01-2021 10:06QuoteFaceman - 25-01-2021 09:34Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?
Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.

Is het niet handiger om alles via één site te doen. Nu worden sommige door TMDB bijgewerkt en anderen door Trakt. TMDB is veel gebruiksvriendelijker om dingen aan te passen. Ook wat duidelijker voor de mensen die dingen willen aanpassen.

Dat zou idd handiger zijn, maar niet alles staat op tmdb en niet alles op trakt en om zoveel mogelijk series te krijgen is het zo het beste. Plus het feit dat je op Trakt niets zelf kan aanpassen en op Moviedb wel.

Maar de Chicago series zijn vrij populair en staan op TMDB en met correcte gegevens terwijl het op Trakt niet goed staat, dus rare manier van doen. Dus nu laten jullie het gewoon verkeerd staan en op Trakt kun je niks zelf aanpassen.


Lees dit bericht maar: aanpassen en toevoegen series

25-01-2021 21:14

er zijn een aantal posters en backgrounds toegevoegd voor : In shape met Gaby , Bye Bye Belgium, Lisa , mysterious planet , behind every man , Da's liefde! & missie callcenter op tmdb maar niet hier dus misschien kan iemand deze toevoegen.
Deze series hebben ook een update nodig ( ze staan juist op tmdb) : Behind every man , Thuis , Oprah Winfrey Presents: Where Do We Go From Here? & the voice van vlaanderen

26-01-2021 10:00

Heb de platen die er waren binnengehaald, van Mysterious Planet is het niet gelukt en Behind Every Man heeft geen moviedb id.

Jos heeft ondertussen weer aanpassingen gedaan dus ik wacht even met updaten tot morgen (26-1) als het dan nog niet goed gaat hoor ik het graag.

27-01-2021 10:39

Quote
Roeman - 25-01-2021 16:52
QuoteFaceman - 25-01-2021 14:47QuoteRoeman - 25-01-2021 13:26QuoteFaceman - 25-01-2021 10:19QuoteLange - 25-01-2021 10:06QuoteFaceman - 25-01-2021 09:34Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?
Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.

Is het niet handiger om alles via één site te doen. Nu worden sommige door TMDB bijgewerkt en anderen door Trakt. TMDB is veel gebruiksvriendelijker om dingen aan te passen. Ook wat duidelijker voor de mensen die dingen willen aanpassen.

Dat zou idd handiger zijn, maar niet alles staat op tmdb en niet alles op trakt en om zoveel mogelijk series te krijgen is het zo het beste. Plus het feit dat je op Trakt niets zelf kan aanpassen en op Moviedb wel.

Maar de Chicago series zijn vrij populair en staan op TMDB en met correcte gegevens terwijl het op Trakt niet goed staat, dus rare manier van doen. Dus nu laten jullie het gewoon verkeerd staan en op Trakt kun je niks zelf aanpassen.

Lees dit bericht maar: aanpassen en toevoegen series


Alleen als je al bestaande series op Trakt wil updaten met gegevens van TMDB moet je betalend lid zijn bij Trakt. Goedkoopste optie 30,- per jaar. Ik wilde Bonding updaten omdat op TMDB wel alles correct staat en op Trakt (weer) niet. Kunnen zulke series niet gewoon rechtstreeks van TMDB gehaald worden. Zie aan andere berichten dat die niet tv-series wel van TMDB gehaald worden. Series met vaak een aantal volgers dat op één hand te tellen is.

27-01-2021 10:44

Quote
Faceman - 27-01-2021 10:39
QuoteRoeman - 25-01-2021 16:52QuoteFaceman - 25-01-2021 14:47QuoteRoeman - 25-01-2021 13:26QuoteFaceman - 25-01-2021 10:19QuoteLange - 25-01-2021 10:06QuoteFaceman - 25-01-2021 09:34Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?
Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.

Is het niet handiger om alles via één site te doen. Nu worden sommige door TMDB bijgewerkt en anderen door Trakt. TMDB is veel gebruiksvriendelijker om dingen aan te passen. Ook wat duidelijker voor de mensen die dingen willen aanpassen.

Dat zou idd handiger zijn, maar niet alles staat op tmdb en niet alles op trakt en om zoveel mogelijk series te krijgen is het zo het beste. Plus het feit dat je op Trakt niets zelf kan aanpassen en op Moviedb wel.

Maar de Chicago series zijn vrij populair en staan op TMDB en met correcte gegevens terwijl het op Trakt niet goed staat, dus rare manier van doen. Dus nu laten jullie het gewoon verkeerd staan en op Trakt kun je niks zelf aanpassen.

Lees dit bericht maar: aanpassen en toevoegen series

Alleen als je al bestaande series op Trakt wil updaten met gegevens van TMDB moet je betalend lid zijn bij Trakt. Goedkoopste optie 30,- per jaar. Ik wilde Bonding updaten omdat op TMDB wel alles correct staat en op Trakt (weer) niet. Kunnen zulke series niet gewoon rechtstreeks van TMDB gehaald worden. Zie aan andere berichten dat die niet tv-series wel van TMDB gehaald worden. Series met vaak een aantal volgers dat op één hand te tellen is.


Ook Bonding wordt geupdate via Moviedb, maar helaas is ons systeem niet feilloos en het kan soms zo zijn dat sommige series/programma's een handmatige update nodig hebben.

27-01-2021 11:17

Quote
Roeman - 27-01-2021 10:44
QuoteFaceman - 27-01-2021 10:39QuoteRoeman - 25-01-2021 16:52QuoteFaceman - 25-01-2021 14:47QuoteRoeman - 25-01-2021 13:26QuoteFaceman - 25-01-2021 10:19QuoteLange - 25-01-2021 10:06QuoteFaceman - 25-01-2021 09:34Hoe vaak krijgt de site een automatische update? Chicago Fire en PD staan nu op 28 januari terwijl dit 27 januari moet zijn. Ik zag dit voor het weekend al en wilde dat aanpassen op TMDB, maar daar stond het al goed. Nu zijn we paar dagen verder en hebben de automatische updates dit nog niet opgepakt. Dus mijn vraag is hoe vaak komen die updates en pakken die dan in principe alles mee?

En de vraag op Fire en PD dan een handmatige update kunnen krijgen?
Deze series worden bijgewerkt via trakt. en daar staat 28 januari.

Is het niet handiger om alles via één site te doen. Nu worden sommige door TMDB bijgewerkt en anderen door Trakt. TMDB is veel gebruiksvriendelijker om dingen aan te passen. Ook wat duidelijker voor de mensen die dingen willen aanpassen.

Dat zou idd handiger zijn, maar niet alles staat op tmdb en niet alles op trakt en om zoveel mogelijk series te krijgen is het zo het beste. Plus het feit dat je op Trakt niets zelf kan aanpassen en op Moviedb wel.

Maar de Chicago series zijn vrij populair en staan op TMDB en met correcte gegevens terwijl het op Trakt niet goed staat, dus rare manier van doen. Dus nu laten jullie het gewoon verkeerd staan en op Trakt kun je niks zelf aanpassen.

Lees dit bericht maar: aanpassen en toevoegen series

Alleen als je al bestaande series op Trakt wil updaten met gegevens van TMDB moet je betalend lid zijn bij Trakt. Goedkoopste optie 30,- per jaar. Ik wilde Bonding updaten omdat op TMDB wel alles correct staat en op Trakt (weer) niet. Kunnen zulke series niet gewoon rechtstreeks van TMDB gehaald worden. Zie aan andere berichten dat die niet tv-series wel van TMDB gehaald worden. Series met vaak een aantal volgers dat op één hand te tellen is.

Ook Bonding wordt geupdate via Moviedb, maar helaas is ons systeem niet feilloos en het kan soms zo zijn dat sommige series/programma's een handmatige update nodig hebben.


Jos heeft het even uitgezocht maar het probleem ligt in dit geval bij The Moviedb, we hopen vanmiddag een update te kunnen binnen halen. En anders zal het morgen gebeuren.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.