Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

MijnSerie update betreft content thetvdb, trakt en moviedb.

16-12-2020 17:02

Waarom seizoen 9 is verschenen is niet bekend, maar nu wel verwijderd.
De extra afleveringen staan wel op themoviedb. Heb gevraagd of die verwijderd kunnen worden.

16-12-2020 17:22

Quote
Lange - 16-12-2020 17:02
Waarom seizoen 9 is verschenen is niet bekend, maar nu wel verwijderd.
De extra afleveringen staan wel op themoviedb. Heb gevraagd of die verwijderd kunnen worden.


Wat betreft die extra afleveringen bij De Jacht heb ik eerder vandaag in themoviedb een melding gemaakt met verzoek te verwijderen en zie dat nu ook in behandeling staan. Mijn vraag is: is dat op basis van jouw of mijn melding. M.a.w.: heb ik het goed gedaan?

Edit: Ik zie het al, jij bent Lnge. Het enige verschil is dat jij voor iedere aflevering een melding hebt gemaakt en ik 1 voor alle 10 afleveringen.

17-12-2020 11:08

Bij de serie Trivia ontbraken op themoviedb nogal wat gegevens en ik vond dat een leuke kleine serie om daar wat eerste stappen te zetten. Heb data aangevuld alleen staat daar het eerste seizoen als S6 en dat kreeg ik zelf niet aangepast dus daar heb ik een melding van gemaakt.

17-12-2020 11:18

Zie dat het probleem zich alleen voordoet op de nederlandse pagina. Als je de Engelse bekijkt, is het wel seizoen 1 en 2. Want S1 en S2 zijn wel goed opgehaald vanuit de moviedb

17-12-2020 11:38

Ik zie hier op Mijnserie nog wel een S6 staan, maar dat zal een update hopelijk oplossen. N.B. er is bij themoviedb een verschil in de titel s1 en de categorie S1, die ik daar nog als s6 zie staan.

17-12-2020 13:01

Hoi, kan je al series die worden toegevoegd op themoviedb toevoegen aan mijnserie. Want ik zie ze niet verschijnen als ik en serie wil toevoegen op mijnserie

17-12-2020 13:10

Dit is nog niet mogelijk. Ik hoop vanmiddag en anders vanaf morgenvroeg. Ik zal het hier plaatsen als het zover is.

17-12-2020 13:38

Oké. Ik wacht dan nog even af. Bedankt voor de informatie

Quote
Lange - 17-12-2020 13:10
Dit is nog niet mogelijk. Ik hoop vanmiddag en anders vanaf morgenvroeg. Ik zal het hier plaatsen als het zover is.

17-12-2020 21:33

Sinds vandaag staat bij pixar in real life een 12 aflevering bij seizoen 1. Maar als ik kijk op Disney+ dan zijn er maar 11 afleveringen

18-12-2020 09:21

heb de afleveringen verwijderd. Daarnaast zal het vandaag nog niet mogelijk zijn om nieuwe series toe te voegen. Ik ga dit toch maandag ochtend pas online zetten. Zodat ik het goed in de gaten kan houden of het allemaal goed gaat.

18-12-2020 10:56

Prima. Worden dan ook pas de nieuwe wijzigingen die zijn gemaakt in een serie doorgegezet? Bijvoorbeeld een nieuwe aflevering enz.

Quote
Lange - 18-12-2020 09:21
heb de afleveringen verwijderd. Daarnaast zal het vandaag nog niet mogelijk zijn om nieuwe series toe te voegen. Ik ga dit toch maandag ochtend pas online zetten. Zodat ik het goed in de gaten kan houden of het allemaal goed gaat.

18-12-2020 22:05

Hey
hoe gaan jullie het doen op tmdb met specials?

19-12-2020 18:50

Ik ben vaak niet zo actief op het forum vaak en lees dit alles nu dus pas. Hoelang gaat het duren voordat alles is aangepast? Zoveel dubbele zooi nu. Ik heb al vaak op het punt gestaan dat ik gewoon alle anime van mijn profiel wilde verwijderen omdat dit al een vaak voorkomend probleem was. Sorry als deze vraag al beantwoord is.

20-12-2020 00:52

Worden nieuwe afleveringen al wel toegevoegd vanuit TMDB? Ik heb bijvoorbeeld The Amazing Race waarbij de finale van seizoen 32 (afl. 12) er nog niet bijstaat, terwijl het wel op TMDB te vinden is. Uiteraard geen haast. Ik benijd niet dat je dit hele project hebt aan moeten gaan. Succes nog met alles!

20-12-2020 11:34

Lee’s ik het nou goed dat alles wat op trakt.tv staat ook wordt overgenomen?

20-12-2020 23:33

Sorry, nog een vraagje. Misschien staat het er maar heb het niet duidelijk kunnen vinden. Worden series die nu worden toegevoegd aan themoviedb en het is een bestaande serie op mijnserie worden deze dan automatisch bijgewerkt of moet dit dan opnieuw gekoppeld worden? Als het het laatste is. Moet je dan deze series doorgeven zodat de koppeling gemaakt kan worden ?

21-12-2020 07:25

In aansluiting op de vorige vraag: ik ben al 3 series tegengekomen die niet bijgewerkt zijn.

Het betreft:
Mysteries of the Abandoned
Expedition X
Unearthed

21-12-2020 09:36

Quote
Neryn - 21-12-2020 07:25
In aansluiting op de vorige vraag: ik ben al 3 series tegengekomen die niet bijgewerkt zijn.

Het betreft:
Mysteries of the Abandoned
Expedition X
Unearthed

Alleen Unearthed is nog niet mogelijk om bij te werken. Dit heeft waarschijnlijk met caching te maken. Want de informatie die wij binnen krijgen is zonder aflevering 6 van seizoen 8. Hopelijk wordt die vandaag als nog toegevoegd.

21-12-2020 09:39

Quote
Hodja - 19-12-2020 18:50
Ik ben vaak niet zo actief op het forum vaak en lees dit alles nu dus pas. Hoelang gaat het duren voordat alles is aangepast? Zoveel dubbele zooi nu. Ik heb al vaak op het punt gestaan dat ik gewoon alle anime van mijn profiel wilde verwijderen omdat dit al een vaak voorkomend probleem was. Sorry als deze vraag al beantwoord is.

De series zijn nu allemaal ingeladen via themovied of trakt. Helaas zijn er nogal wat verschillen maar dit kan ik niet alleen oplossen (veel series heb ik al informatie van verwijderd) . Dus mocht je iets tegenkomen, graag melden dan kunnen wij dit controleren.

21-12-2020 09:44

Quote
Tjuz - 20-12-2020 00:52
Worden nieuwe afleveringen al wel toegevoegd vanuit TMDB? Ik heb bijvoorbeeld The Amazing Race waarbij de finale van seizoen 32 (afl. 12) er nog niet bijstaat, terwijl het wel op TMDB te vinden is. Uiteraard geen haast. Ik benijd niet dat je dit hele project hebt aan moeten gaan. Succes nog met alles!

Heeft een update gehad, ook heb ik het script iets aangepast. Hopelijk gaat het de volgende keer automatisch.

21-12-2020 09:44

Quote
Hattrickmaster - 20-12-2020 11:34
Lee’s ik het nou goed dat alles wat op trakt.tv staat ook wordt overgenomen?

Nee, alleen voor series die niet op de moviedb staan.

21-12-2020 09:47

Quote
Hattrickmaster - 20-12-2020 23:33
Sorry, nog een vraagje. Misschien staat het er maar heb het niet duidelijk kunnen vinden. Worden series die nu worden toegevoegd aan themoviedb en het is een bestaande serie op mijnserie worden deze dan automatisch bijgewerkt of moet dit dan opnieuw gekoppeld worden? Als het het laatste is. Moet je dan deze series doorgeven zodat de koppeling gemaakt kan worden ?

Het zal uiteindelijk automatisch gekoppeld gaan worden (mits de serie dezelfde tvdb/trakt id heeft). Deze koppeling wordt tot stand gebracht via trakt. Mocht het niet het geval zijn, kan ik deze koppelen. Als je het mij laat weten :-)

Verder zal ik binnenkort toevoegen aan de website dat ingelogde gebruikers kunnen zien waaraan de serie gekoppeld is.

21-12-2020 10:36

De nieuwe versie staat online. Ook is het weer mogelijk om series toe te voegen.

21-12-2020 11:22

Oké, ik snap het. Maar ik denk dat er toch nog iets niet helemaal goed gaat dan. Want ik zie dingen die wel of trakt of themoviedb staan nog niet terug op mijnserie. Het gaat dan volgende series:

Veronica inside
Studio voetbal
Ziggosport rondo
Ziggosport paniekvoetbal
Bet-boys
Voetbal international live
Even tot hier
Moltalk (staat niet op themoviedb, wel op trakt)
Promenade





Quote
Lange - 21-12-2020 09:47
QuoteHattrickmaster - 20-12-2020 23:33Sorry, nog een vraagje. Misschien staat het er maar heb het niet duidelijk kunnen vinden. Worden series die nu worden toegevoegd aan themoviedb en het is een bestaande serie op mijnserie worden deze dan automatisch bijgewerkt of moet dit dan opnieuw gekoppeld worden? Als het het laatste is. Moet je dan deze series doorgeven zodat de koppeling gemaakt kan worden ?
Het zal uiteindelijk automatisch gekoppeld gaan worden (mits de serie dezelfde tvdb/trakt id heeft). Deze koppeling wordt tot stand gebracht via trakt. Mocht het niet het geval zijn, kan ik deze koppelen. Als je het mij laat weten :-)

Verder zal ik binnenkort toevoegen aan de website dat ingelogde gebruikers kunnen zien waaraan de serie gekoppeld is.

21-12-2020 11:28

Veronica inside (via trakt up to date)
Studio voetbal (via moviedb)
Ziggosport rondo (via trakt up to date)
Ziggosport paniekvoetbal (via trakt up to date)
Bet-boys (trakt)
Voetbal international live (trakt)
Even tot hier (trakt)
Moltalk (trakt)

Ze zijn allemaal up to date zie ik.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.